Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Jag har blivit kallad till intervju för ett sommarjobb jag sökte, trodde inte de skulle kalla mig så sökte mest för att det vore...
2
Svar
22
· Visningar
1 188
Senast: Eurydome
·
Relationer Har en man som hör av sig till mig med jämna mellanrum i snart 6 år nu. Vi var kollegor och hade eventuellt någon form av kemi en kort...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 351
Skola & Jobb Inför en tenta hur gör man? Alltså hur lägger man upp det? Hur gör ni? Har hittills gjort så att jag läser igenom materialet och sedan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 915
Senast: Ramona
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 174
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag åker förbi en tomt väldigt ofta där det stora huset rivits och två äldre hus står och mer eller mindre förfaller. Min dröm är att en...
2
Svar
20
· Visningar
1 705
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det någon som har en dunderkur jag inte tänkt på? Sedan iförrgår kväll har jag så otroligt ont i och spända muskler i nacken...
2
Svar
38
· Visningar
2 809
Senast: Cattis_E
·
Mat En morgon när jag kom ner i köket stod frysdörren lite på glänt. Kände på ett paket köttbullar att de var svala men mjuka. Kände inte på...
Svar
3
· Visningar
4 774
Senast: Kilauea
·
Kultur https://www.expressen.se/noje/sven-wollter-ar-dod-blev-86-ar-gammal/
Svar
8
· Visningar
853
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Besökte just min lokala coop för att handla. Det är en stor coop. I varenda mittgång så hade de ställt stora pallar med exponerade...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 685
Senast: svea
·
Kropp & Själ Har ni hört talas om mandela effect? När en grupp människor minns en händelse, en sak, ett konstnär eller logga, eller en person på ett...
2
Svar
24
· Visningar
3 042
Senast: julgrisen
·
Hemmet Jag har fått en snygg och gediget byggd byrå. Det enda som saknas är fyra små muttrar till handtagen, dom ska sitta på insidan. Jag...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: marsve
·
Kropp & Själ Allvetande Buke, jag åkallar er samlade kompetens. Jag springer till och från jobbet, delvis på asfalt och delvis i skog. Det är bitvis...
Svar
18
· Visningar
950
Senast: svea
·
Relationer I början av denna farsot så var det livliga diskussioner kring vad vi skulle byta ut handskakningarna och kramar mot. Tåfjuttar...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 247
Senast: monster1
·
Relationer Hej! Jag är mitt uppe I en tuff bodelning. Lång historia kort , exmake otrogen med nära vän under lång tid , vi bor fortfarande ihop...
2
Svar
20
· Visningar
2 714
IT & mobiler Nu behöver jag Bukeoraklet! Min skrivare har börjat dumma sig och jag orkar inte installera om drivrutinerna varannan dag för att den...
Svar
7
· Visningar
565
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Jag har varit sugen på att ha körsbärsplommon ett tag men tvekat runt. Nu såg jag att Impecta sålde frön, men det verkar kanske lite...
Svar
14
· Visningar
997
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Kroknade förra lördagen i förkylningssymtom, halsont, feber, lite hosta och allmänt hängig. Tog Covid-test i onsdags som visade...
2
Svar
23
· Visningar
2 547
Senast: movi
·
Hemmet Efter att ha bott tillsammans med en hantverkare i ca 20 år äger jag nu ett hus på egen hand, och inser att jag inte vet hur man gör när...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Har lagt till mig med den fula vanan att när jag är trött mentalt och går i affären köpa på mig lite tröstgodis eller belöning för att...
2
Svar
39
· Visningar
3 023
Senast: Sleepan
·
Mat Nyköpingsbor se hit! På åttiotalet bodde min familj i Nyköping och det finaste te man kunde dricka var Gästabudste ifrån den lokala...
Svar
8
· Visningar
868
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp