Av alternativen mer eller mindre trolig så skriver jag under på mindre trolig, om vi nu pratar om att avsikten är någon form av relation eller sex. Dock inte samma sak som inte trolig, jag har sett så mycket både otrohet och personer som har en öppen relation att jag inte skulle anta någon monogami alls baserat på att någon är förlovad. Krasst, när det kommer till otrohet i alla fall, men sant. Denna man som vi pratar om i den här tråden hade själv ring på fingret när vi arbetade ihop.
När det gäller "oskyldiga" flirtar som inte är tänka att leda någonstans förutom lite emotional thrill och pirr i brallan så skulle jag tyvärr säga att personer i relationer är precis lika sannolika. Många drar gränsen för otrohet vid fysisk otrohet och tycker därför att det är helt okej för dem att flirta, sexta, hinta och testa dynamiken i en relation över mess. Jag har haft den kontakten med, eller fått den typen av kontaktförsök från, många som är förlovade eller gifta. De skulle aldrig vara otrogen mot sin partner, på så vis att de skulle hoppa i säng. Jag har till och med testat dem några gånger, "Om du.
Min erfarenhet är att det finns vissa män som agerar såhär, kanske fyller det deras behov av bekräftelse bara? Tror absolut inte att det alltid handlar om sex eller förväntan på en fysisk relation. Handlar nog desto mer att de gör det för att de kan. Och så länge man känner sig obekväm har de ”makten”. Det är gränslöst enligt mig. Jag har oftast undvikit att svara, eller gett ett avsnoppande svar, är det en bekant brukar jag inte blocka om det inte eskalerar, obekant-blockar direkt, det har oftast räckt. Vill du vara mer polite tycker jag att du har fått bra exempel längre upp! Har blivit så trött på att ta ansvar för mäns känslor och även att spela med i något spel som inte intresserar mig.Av alternativen mer eller mindre trolig så skriver jag under på mindre trolig, om vi nu pratar om att avsikten är någon form av relation eller sex. Dock inte samma sak som inte trolig, jag har sett så mycket både otrohet och personer som har en öppen relation att jag inte skulle anta någon monogami alls baserat på att någon är förlovad. Krasst, när det kommer till otrohet i alla fall, men sant. Denna man som vi pratar om i den här tråden hade själv ring på fingret när vi arbetade ihop.
När det gäller "oskyldiga" flirtar som inte är tänka att leda någonstans förutom lite emotional thrill och pirr i brallan så skulle jag tyvärr säga att personer i relationer är precis lika sannolika. Många drar gränsen för otrohet vid fysisk otrohet och tycker därför att det är helt okej för dem att flirta, sexta, hinta och testa dynamiken i en relation över mess. Jag har haft den kontakten med, eller fått den typen av kontaktförsök från, många som är förlovade eller gifta. De skulle aldrig vara otrogen mot sin partner, på så vis att de skulle hoppa i säng. Jag har till och med testat dem några gånger, "Om du trånar så så kom hit då, jag är hemma och öppnar en flaska vin nu". Men då backar de. Men att "enbart" messa är fritt fram enligt dem, och jag upplever att det förekommer i högre grad i den här gruppen eftersom singlar helt enkelt hellre löper linan ut och träffar nån i stället för att fega med mobilen i hand.