Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Halloj! Vi är en liten grupp på 6 personer som arbetar nära varandra på jobbet. Pga arbetets art är vi nära rent fysiskt så det där...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Bästa järntillskottet? Typ mest effektiva - och gärna billigt. Finns ju otroligt många! Men svårt att veta vad kroppen tar upp bäst...
Svar
14
· Visningar
1 183
Senast: Mitrolle
·
Tjatter De säjer på Idol att det är kvartsfinal i kväll när det är fem deltagare kvar. Hur räknar de då, vad är det jag inte fattar?
Svar
2
· Visningar
429
Senast: Vinterbad
·
Kropp & Själ Jag kan börja med att skriva att jag varit hos vårdcentralen och lämnat avföringsprov och väntar svar på det, så behöver ingen tipsa om...
Svar
12
· Visningar
2 600
Senast: Cowgirls
·
Kropp & Själ Varför måste man ta bort piercingar som inte ens ligger i närheten av operationsområdet? Kan de störa apparaturen eller liknande...
Svar
15
· Visningar
2 205
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Jag håller på att försöka lära mig att skapa webbplatser. Söker nu inspiration på snygga webbplatser som är lätta att använda men också...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Tråden för julklappstips! Har så svårt i år eftersom jag helst inte vill gå runt i affärer men tycker det är svårt att browsa saker på...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 080
Senast: Zinfernia
·
Kläder & Bli fin Jag har ett par läsglasögon, alltså med riktiga glasögonglas och inte köpta på apoteket eller i mataffären, som är antireflexbehandlade...
Svar
0
· Visningar
419
IT & mobiler Alltså hur får jag bort mitt egna namn från twitter. Inte mitt användernamn utan alltså mitt vanliga. Jag har googlat men lyckas inte få...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: FadeAway
·
Relationer Ja hur gör man för att inte oroa sig för att bli lämnad? Aldrig haft problem med detta innan. Alltid känt mig trygg med mina tidigare...
Svar
13
· Visningar
2 468
Samhälle "Lantbrukarnas Riksförbund vill ta bort lagen om att kor måste vara ute på sommaren. En lag som infördes på 1980-talet efter krav från...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
10 368
Senast: Rhinos
·
Mat Ska ni ge bort ett sånt i julklapp? Eller ni kanske får ett i julklapp. Ska ni då ut i naturen och koka korv
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 476
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag måste byta jobb. Älskar mitt nuvarande jobb som undersköterska i äldreomsorgen men orkar inte mer. Framför allt mår jag för dåligt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 137
Kläder & Bli fin Har fått inse att mina löpartights inte kommer funka i höst/vår (vinter har jag termobyxor). Så nu letar jag ett par byxor som tål...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 808
Senast: Cattis_E
·
Mat Är de samma så jag kan köpa tillbehör till min gamla trotjänare från ankarsrum? Har hittat att det står på något ställe men stämmer det...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Erfarenheter??? Har gungat i en dryg vecka, slarvat med träning någon dag och nu är det så illa att jag knappt kan hålla mig uppe...
Svar
16
· Visningar
6 996
Senast: Ajda
·
Mat Nu när jag jobbar lite mer hemifrån så tänkte jag börja med smoothies på morgonen för en liten extra boost. Jag har alltid haft ganska...
2
Svar
21
· Visningar
1 620
Juridik & Ekonomi Jag beställde något från USA som levereras av FedEx och är helt förvirrad. Enligt spårningslänken jag fick så var paketet på FedEx...
Svar
14
· Visningar
3 372
Senast: sjoberga
·
Hemmet Funderar på att beställa en julgran via nätet i år, då jag inte kommer kunna släpa hem en gran med min nyopererade fot. Prismässigt...
Svar
3
· Visningar
474
Kultur Då jag är intresserad av dialekter i allmänhet och gärna jämför med svenska dialektord med norska dialekter undrar jag var i Sverige man...
2
Svar
20
· Visningar
1 765
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp