Byta namn på twitter

FadeAway

Trådstartare
Alltså hur får jag bort mitt egna namn från twitter. Inte mitt användernamn utan alltså mitt vanliga. Jag har googlat men lyckas inte få fram någon ruta. Har ett lite för ovanligt namn och har blivit hittad för många gånger innan.

Alltså hur får jag bort mitt egna namn från twitter. Inte mitt användernamn utan alltså mitt vanliga. Jag har googlat men lyckas inte få fram någon ruta. Har ett lite för ovanligt namn och har blivit hittad för många gånger innan.
Själva "@nicket" tror jag inte du kan ändra, men det du kallas på twitter ändrar du genom att gå in på din profil och klicka på ändra profil.

Själva "@nicket" tror jag inte du kan ändra, men det du kallas på twitter ändrar du genom att gå in på din profil och klicka på ändra profil.

Nicket går att ändra men det är inte det jag vill. Jag hittar ingen ändra profil. Går jag in på information om konto finna massa grejer men däremot inte namn.

Jag kan "ställa in profil" och lägga till bilder och tagga var jag bor. Jag vill vara anonym vilket verkar vara avsevärt krångligare än vad jag kunde ana.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 12 13 14
Svar
268
· Visningar
7 850
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 133
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka