Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon här som använt en badbalja för vuxna? Saknar mellan varven att krypa ner i ett varmt bad, men bor i hyresrätt och har inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 034
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 951
Senast: HeddaVovven
·
Fritid Jag ska vara brudtärna på ett bröllop i september (om allt går enligt plan med Covid och grejer) och det börjar bli dags att fundera på...
2
Svar
20
· Visningar
2 090
IT & mobiler Jag har frågat det tidigare, men det var några år sedan och saker förändras ju hela tiden. Kan man skicka meddelade som sida till någon...
Svar
17
· Visningar
1 252
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Vart köper ni väskor? Är mina önskemål omöjliga. Ska vara axelrem Ljust foder inuti = ser dåligt om det är svart Flera fack Dragkedja...
2
Svar
27
· Visningar
2 169
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Den här tyckte jag var ganska överensstämmande med verkligheten i våra virtuella möten på jobbet... Har ni några roliga bilder att...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: sjoberga
·
Relationer Hej! Vad hade ni tyckt om er kille fråga om han fick åka utomlands själv med en väldigt nära tjejkompis?😅(inget jobb/skol relaterat utan...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 901
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Sonens cykel blev kvar på skolan i fredags, när vi skulle hämta den i söndags så var bakhjul och sadel borta. Skriver skadeanmälan på...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Mirre
·
Mat Nu behöver jag hjälp. Vi har svårt att komma överens här hemma om hur köttfärssås egentligen ska tillagas och vilka ingredienser som ska...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 674
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag funderade på skapa anonym kontot, men hoppar det. Men iallafalll.. Har sen några månader tillbaka, att jag känner annorlunda...
2
Svar
28
· Visningar
2 824
Senast: Cilla
·
Hemmet Om ni kunde välja helt fritt, var i Sverige skulle ni vilja bo? Utan att ta hänsyn till närhet till släkt, vänner och familj...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 271
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag har köpt ett par buskar, de ska bli en present och jag kan därför inte plantera de. Förhoppningsvis behöver de bara klara sig till...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Vad har ni för avgränsning till era trädgårdsland? Har i dagsläget ett provisoriskt staket gjort på lite allt möjligt men mest...
Svar
5
· Visningar
764
Samhälle Haha jag vet, farlig rubrik :nailbiting: Men jag sökte efter en tråd att skriva om detta på buke men lyckades inte riktigt hitta någon...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 360
Trädgård & Växter Fick fem frön från en carambola. Hittade lite info på nätet, man skulle tvätta dem och sen lägga i blöt i 12 timmar så det har jag gjort...
Svar
7
· Visningar
707
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Halloj alla, Jag behöver spara ned ett word-dokument på datorn för att kunna skicka in det i skolan. Jag har gjort det förr, men nu...
Svar
13
· Visningar
532
IT & mobiler Nu börjar jag verkligen ledsna på att Bloglovin strular, så jag undrar om det finns någon annan hemsida som man lätt sparar bloggar på...
Svar
1
· Visningar
441
Skola & Jobb Jag ska på intervju för en tjänst (intervjun hålls via teams) och de har meddelat att det är en kompetensbaserad intervju. Jag har läst...
Svar
13
· Visningar
2 058
Senast: Stefffie
·
Juridik & Ekonomi Någon som vet om det finns någon app där man kan ha flera ”kassaböcker” i samma app? Jag har Mina utgifter nu och är jättenöjd förutom...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Lyan
·
Trädgård & Växter Vi har en damm/göl/pöl på vår mark, ca 60x20 m stor. Enligt tidigare ägare så var det personen innan dem som grävde den med syfte att...
Svar
19
· Visningar
2 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp