Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Man brukar ju hitta det mesta här på buke :D Är det någon här som odlar kräftor? Hur mycket vatten behövs det för att odla kräftor "för...
Svar
2
· Visningar
536
Relationer Jag reagerar ofta på att så många människor verkar sura. Är du sur? Varför är du sur? Varför är människor sura? Mår folk sådär dåligt...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 481
Senast: Efwa
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet vad det här är? Krusbär?
Svar
2
· Visningar
347
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter Någon som vet varför bladen blir såhär? har frågat både min mamma och syster som är florister men ingen hade något svar - så nu vänder...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: lilleknodd2
·
Hemmet Vår altan är inte så bred, vi har ett bord som är 90 bredd och det blir lite väl trångt med stolar när man ska passera. Har ett...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Hemmet När jag var liten hade vi en stereo i vardagsrummet med hyfsade högtalare som kan kunde lyssna på musik på på hög volym och bra ljud...
2
Svar
28
· Visningar
1 997
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Tjatter Jag försöker vakna och katten är ute och studsar runt. Det ser ut att bli en fin dag med solsken :up:
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
69 288
Samhälle I natt, när jag låg och sov i godan ro hemma i Småland, fick jag en SMS-bekräftelse om en taxibokning hos taxi Stockholm - vilket jag...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Soapbubble
·
Fritid Hittar oidentifierad spillning i skogen vid en tjärn. Består av växtrester och ligger ett gäng, lite spridda. Vilket djur?
2
Svar
23
· Visningar
2 310
Senast: Hedinn
·
Hemmet Inspiration från annan tråd och kom på att det finns två högtalare men de är gamla, dvs de behöver tråd. nu är de inte ikopplade...
Svar
4
· Visningar
574
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Hur snabbt kan man få en ursnygg trädgård? som glad amatör?
Svar
13
· Visningar
998
Skola & Jobb Jag har för första gången lovat att vara referens åt en person som jobbat under mig. Jag tycker såklart hen gjorde ett bra jobb annars...
2
Svar
38
· Visningar
3 671
Senast: escodobe
·
Fritid Jag ska ha bokprov men vet verkligen inte hur jag ska kunna sammanfatta boken. De är fallen ängel, av Becca Fitzpatrick. Är de någon som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 564
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ För 1 mån sen var jag och tog blodprov och fick som vanlig ett stooort blåmärke som satt i länge. Dock fick jag ett även märke av...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: mars
·
Tjatter Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Twihard
·
Kultur Jag var på ett café idag med en kompis där de spelade en låt som vi båda kände igen men inte kunde placera. Tyvärr frågade vi inte...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag går omkring med en fasad att allt är bara fint och jag är lycklig osv. Men egentligen bakom fasaden är jag ett vrak. Ser ingen...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 430
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Det är ingen skoluppgift :D utan jag ska handla kosttillskott och det är för komplicerat för min hjärna. :banghead: Behöver räkna ut...
Svar
4
· Visningar
3 528
Senast: Zpunk
·
Skola & Jobb Hur ofta har ni som är anställda och jobbar hemifrån nu under pandemitider personlig kontakt med er chef? (alltså utöver eventuella...
2
Svar
38
· Visningar
2 241
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp