Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Har någon erfarenhet av att ha två jobb när det gäller skatt och avdrag? Skatteverket har inte svarat ännu och jag vet ju att ni här vet...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Någon som vet om det finns någon app som mäter löpdistans men inte tid? Eller som man kan välja bort tiden?
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Lilla
·
Mat Här kommer viktigaste tråden... :rofl: Jag behöver tips på vad man kan baka. Ska va till några personer. Kravet är ingen frukt, bär...
Svar
12
· Visningar
1 071
Senast: Tualma
·
IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Nevermind
·
Hemmet Det finns en prenumerationstjänst där man får hem soppåsar efter behov. Baggy heter den, nån som provat och vet om påsarna håller bra...
Svar
12
· Visningar
1 938
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Vad finns det för fina krukväxter som överlever ute året runt? Jag sitter och försöker läsa på lite om det där, hittar några som...
Svar
16
· Visningar
1 120
Tjatter Sökfunktionen på Dollar Stores hemsida är helt galen. Jag sökte på propp kök och fick upp fingervantar, på köksavfallspåse kom det upp...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: WBanna
·
  • Låst
Relationer Ny tråd! :D Jag har sagt tack och hej till killarna jag snackade med på Tinder. Insåg att det var jag som drev det intressanta i...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
189 653
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Vet inte ifall någon kanske läst min tråd för ett tag sedan, men blev misshandlad av mitt ex i form av att han inte tog hänsyn till mina...
Svar
11
· Visningar
1 861
Senast: Fibusen
·
Hemmet I morse var min kattlucka förstörd och jag misstänker skator som jag tidigare sett försökt komma in genom luckan. Hur får jag dem att...
Svar
13
· Visningar
2 321
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Finns det någon här som skulle kunna lägga upp en bild på sitt CV så jag vet hur jag ska göra.
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: ponnybonny
·
Kropp & Själ Får väl börja inse att solen tydligen inte vill ta på mitt ansikte nu när jag blivit äldre, så tänkte jag skulle hjälpa naturen på...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: MCP
·
Tjatter Eller något sånt. Tycker det här är bra: "If you're lonely when you're alone, you're in bad company." Jean-Paul Sartre
Svar
3
· Visningar
403
Senast: Araminta
·
Relationer Tjo tjo Jag har lite funderingar kring min kille, han snackar i telefon med andra tjejer och han skriver även med andra tjejer när han...
2
Svar
29
· Visningar
4 690
Senast: Mineur
·
Relationer Det är ju generellt oartigt att messa med någon annan mitt i ett samtal, men det gäller ju oavsett om det är en vän eller en partner.
2
Svar
32
· Visningar
1 113
Senast: TinyWiny
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Stötte på den här artikeln om en kvinna som äter kattmat. Jag ger Mjau burkmat till min katt och den ser ut ungefär som köttpaté och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 519
Senast: Lazy Lady
·
IT & mobiler Tänkte att jag skulle investera i en smartwatch men insåg att det fanns en hel uppsjö av modeller. Tar gärna emot tips! :D Vill kunna...
2
Svar
30
· Visningar
1 635
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Nej. Du är en sjuk människa om du beklagar att någon sörjer en nära vän eller släkting. Du beklagar förlusten, och deltager i sorgen.
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: Jeffery
·
Hemmet Är det någon här som använt en badbalja för vuxna? Saknar mellan varven att krypa ner i ett varmt bad, men bor i hyresrätt och har inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 034
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 951
Senast: HeddaVovven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp