Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ "Jag älskar dig" till någon jag verkligen tycker om t ex. pojkvän, partner, sambo osv. Jag har aldrig kunnat säga det, istället blir det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 946
Senast: ii-ssa
·
Hemmet Hej, Finns det någon här som har erfarenheter av denna vilstol: Köp hållbara, svenska produkter hos oss | Landshopping.se Den finns...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Det känns som att det är många som beskriver människor i dagens samhälle som lättkränkta. Min uppfattning är att det inte är en positiv...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 181
Senast: MiniLi
·
Tjatter Seniors egen Blocket-tråd :D Säljes: Äldre julgran som varit i familjens ägo i vått och torrt i många år söker nu ett sista hem...
2
Svar
35
· Visningar
5 528
Senast: Sleepy
·
Relationer Rent statistik vore det intressant att få siffror på hur många män som aldrig har visat fysiska våldstendenser alls som slår ihjäl sin...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 236
Senast: Sleepy
·
  • Låst
Trädgård & Växter Ny tråd 🥳 Har ni några trädgårdsplaner för dagen?
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
77 834
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 782
Senast: Sasse
·
Hemmet Hej! jag har försökt googla fram ett svar men hittar inget vettigt. Det är så att jag hade en förbesiktning av lägenheten idag. Mannen...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: E.M.E
·
Kultur Jag hittade "Vi som skriver" tråden men senaste inlägget där var ett år gammalt (på dagen faktiskt) så jag tar mig friheten att skapa en...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
10 982
Senast: Myrten
·
Samhälle Efter att ha läst notis på text-tv ikväll ser jag framför mig att min postlåda kommer att krypa nästan en kilometer närmare. PTS lämnar...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 549
Senast: sthu
·
Fritid Jag samlar på leksaks- och modellbilar. Jag är ingen storsamlare, och har mer leksaksbilar än modellbilar eftersom det delvis är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 397
Senast: Migo
·
Hemmet Min soffa (förutom att jag inte får på överdraget på divanen) är i ganska risigt skick. Den är kanske 12 år gammal och två katter i rad...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: G-uldlock
·
Mat För femtioelfte gången ska jag ge mig på att försöka anrätta sparris. Men det blir inte bra, trådigt som gamla rabarber, segtuggat och...
2
Svar
26
· Visningar
2 529
Senast: Wysiwyg
·
Samhälle .. när man använder lokaltrafiken. När jag var på väg till fysio igår så var det några killar som hoppade på bussen bak och vägrade...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
12 762
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag behöver lite stöd av er andra för jag känner mig lite känslomässigt dränerad nu. Läget är så här att jag blev mobbad under hela min...
Svar
1
· Visningar
874
Juridik & Ekonomi Sambon och jag la ett bud på ett hus till salu via mäklare. Säljaren ändrar sig och vill inte sälja huset längre. Enligt mäklaren tycker...
Svar
9
· Visningar
1 681
Senast: Seabaz
·
Fritid Hej Östgötar! Jag, syster och mamma ska sammanstråla för en dag med bad, grillning och lite utomhusaktiviteter. Vi vill vara vid en...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: MiniLi
·
Samhälle Vad betyder det? Att den tagit kort? Ingen blixt kom och jag höll hastigheten precis men blev ändå stressad av den där gula grejen som...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 778
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Blir så trött (bokstavligt talat!) när jag är inne i sånna här perioder där jag sover uruselt! Somnar oftast relativt lätt mellan...
2
Svar
27
· Visningar
2 512
Senast: Red_Chili
·
Fordon Är det någon man klarar av själv eller är det bäst att lämna in bilen? Har sett filmer på nätet och det verkar väldigt enkelt, men det...
Svar
12
· Visningar
1 532
Senast: Huggorm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp