Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
25
· Visningar
3 936
Senast: marti130
·
Mat Jag ska fixa en picknick till mig och en kompis ikväll och har fått totalt hjärnsläpp. Jag tänkte fixa följande, är jag rätt på det...
Svar
8
· Visningar
625
Senast: Tilly_85
·
Kultur Vad är eran relation till färgen gul? Använder ni gula kläder och i vilka sammanhang? Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 268
Senast: Ponylove
·
Juridik & Ekonomi En sliten villa med anor i Stockholms skärgård blev nyligen såld men den nya ägaren upptäckte att den redan var bebodd. Några frågor som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 905
Juridik & Ekonomi Bakgrunden är följande: Jag behövde lite murbruk och ringde en firma med butik som är återförsäljare för det jag ville ha. Just det...
2
Svar
30
· Visningar
2 896
Senast: vilde
·
Hemmet På sommaren kan jag förstå hur man löser en sådan sak (undantag hur man tvättar större saker som sängkläder). Men hur funkar det på...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Jossan_92
·
Relationer Ja, hur gör man...? Mina syskon och jag planerar att konfrontera vår mor angående hennes alkohol beroende då vi alla givetvis mår dåligt...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Jag har sett en blomma dom senaste dagarna. Tyvärr tog jag inte kort på stjälken men den är hög. Många säger fibbla men jag tycker inte...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Tänker främst på att hålla avstånd och munskydd där det är rekommenderat? Jag upplever att folk blivit sämre på att hålla avstånd och...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 604
Senast: svea
·
Mat Jag är allätare (eller kanske inte riktigt men tror ni förstår vad jag menar) men vill byta ut animaliskt protein i den mån det går utan...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 201
Senast: sthu
·
Mat Jag är inget vidare på att få i mig grönsaker. Det är liksom inte gott. Finns det något sätt man kan lura i sig grönsaker?
9 10 11
Svar
212
· Visningar
15 202
Senast: vilde
·
Kropp & Själ Har fått utslag, främst på händer, armar och ansikte. Tänkte först soleksem, men har hållt mig inne de senaste dagarna, bara gått ut när...
Svar
12
· Visningar
659
Senast: Sebastian
·
IT & mobiler Inom några månader verkar det som om jag behöver ny mobil, min Samsung galaxy s7 från 2015 börjar bete sig lite konstigt till och...
2
Svar
24
· Visningar
1 374
Senast: warg
·
Hemmet Snälla hjälp mig. Jag älskar att sova i lakan som är sådär lite stabbiga. De veckar sig inte med täcket och trasslar inte in sig i mig...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 201
Senast: svea
·
Kropp & Själ För ett par tre veckor sedan började jag få problem med sömnen. Somnade som vanligt på kvällen, samma tid som senaste åren och relativt...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag började på en bok som jag lade till på Goodreads som "currently reading". Tyvärr föll inte boken mig i smaken, och jag kommer nog...
Svar
6
· Visningar
410
Senast: bettysmatte
·
Kläder & Bli fin Jag behöver verkligen något utan axelband. Har flera klänningar med bara axlar i olika former och jag tycker inte det är snyggt när...
2
Svar
27
· Visningar
2 508
Senast: sthu
·
Mat Vad tycker ni om att grilla? Vi är förtjusta i grillat här hemma. Så jag tänkte att vi kanske kan få tips på ngt nytt att slänga på...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 511
Senast: _Taggis_
·
Samhälle Alltså jag är så förbannad nu! Har inte kunnat sova pga detta. Jag vet inte om ni hängt med i vad som hänt. Men toppjuristen Göran L...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
23 554
Kropp & Själ Vad tror ni? I vissa ”familjekulturer” kan man lätt se att föräldrarnas fixering vid yta och utseende nedärvs till barnen men inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 887
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp