Det syns inte på mig, min garderob är svart till 99% men jag gillar färg och gult gör mig glad. Vi har en saffransgul öronlappsfåtölj som egentligen inte passar in längre men vafan liksom. Våra svartvita katter matchar åtminstone fåtöljen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyansen klär dig fintJag har haft en frostig relation till gul och tex orangeoch har oftast svart eller grått...men har börjat hitta ett par nyanser som jag gillar. Idag hade jag gult på mig!
Visa bifogad fil 64359
Inredningsmässigt kvarstår frostigheten och det blir inget gult hemma hos mig men skulle säkert tycka att det passade in hemma hos någon annan.
Mer än halva vårt hus var tidigare gult och fult. En VIDRIG färg som numer bara går att hitta i två rum som vi ännu inte hunnit renovera.Vad är eran relation till färgen gul? Använder ni gula kläder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? Isåfall varför?
Jag är helt kär i min ryggsäck som jag önskade mig (och fick) i julklapp. Då var det bara den här färgen som gällde.Visa bifogad fil 64422
Tack! Jag blir så glad varje gång jag ser den!Gud vad snygg!!
Sitter på toa och läser i den här tråden och inser att visst sjutton. Vårt badrum är ju solgult....lite svårt att få rätt färg på kortet då akvariet ger lite mycket ljus. Men det är solgult. Med blå plastmatta. Knasig kombo men så varm känsla.
Jag tycker gul är en jättevacker färg, i många nyanser. Men jag har aldrig gult på mig och har ingenting hemma som är gult. Eller jo - fasaden på vår lägenhet är kycklinggul!![]()
Jodå, det är utsikten från vår toastol.Om den bilden ar tagen fran din toa vill jag ha en toa som din.![]()
Jodå, det är utsikten från vår toastol.