Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 182
Senast: Yrsel
·
  • Låst
Hemmet Min kyl är trasig. Finns det något jag bör kolla innan jag shoppar en ny? Kanske kan jag laga den?
9 10 11
Svar
219
· Visningar
12 791
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag försöker hitta en hylla jag kan ställa in i skafferiet ovanför ventilationshålet längst in på hyllan. Dels så att jag kan använda...
Svar
2
· Visningar
623
Mat Jag har havtornsbär i frysen. Vad kan man göra av dessa?
2
Svar
29
· Visningar
1 769
Senast: Wille
·
Fritid Vad har ni för myggmedel som funkar? Armband med ultraljud, såndär liten grej med gasol man sätter i bältet, lappar/plåster att sätta...
2
Svar
30
· Visningar
2 198
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ golit tänker byta bostad och lämna lägenheten byggd 67, lite varsamt tillbakarenoverad från tidigare ägares excesser. Nu tänker golit...
Svar
1
· Visningar
445
Senast: vilde
·
Hemmet Ska ha foto av huset inför försäljning. På väggen i ena rummet sitter en sån där fasttejpad klocka som inte längre är komplett. Är den...
Svar
15
· Visningar
1 543
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Jag har gått och funderat på en sak ett tag och jag tycker det är en liten knivig sits. En person i min närhet hörde av sig och...
2
Svar
31
· Visningar
2 859
Senast: Grazing
·
Tjatter Jag o sambon äter en del färsk ingefära. Vi sätter det i små bitar i vårt te. Dricker också varmt vatten med ingefärabitar i. Under...
Svar
3
· Visningar
582
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Konstig fråga kanske men jag undrar om det bara är jag som blir törstig nattetid. Har en 65 cl flaska vid sängen och den brukar ta slut...
2
Svar
35
· Visningar
17 398
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Ja nu gnäller jag. Men...killen som sitter mittemot mig har kommit till jobbet i någon sorts brottarlinne. Och han är rätt blek och...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
11 336
Senast: sthu
·
Fordon Hej! Jag köpte en passat för exakt ett år sedan för 99k. Efter det har det varit än det ena än det andra, reparationer där drygt 70k...
Svar
17
· Visningar
1 318
Senast: AbCdE
·
Kläder & Bli fin Jag ska vara brudtärna på min bästa kompis bröllop i mitten av september och har fått fria tyglar att hitta klänning själv, så länge den...
2
Svar
22
· Visningar
2 354
Senast: Mineur
·
Kultur Funderar om va värt skapa tråd eller inte... menmen tror ni går rädda denna tavla eller bara tavelram samt hur isåfall? (Gärna pma om...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Halcyon
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
20 835
Senast: Tufs
·
Hemmet Sålde min gamla balkongsoffa då den var för låg plus att det var för mycket dynor att ta in varje dag. Istället blev det denna! Gratis...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Tualma
·
Mat Finns det inte längre kakor med choklad, eller vad är grejen? Letar jag dåligt eller har mina närmsta butiker fått uselt sortiment? Det...
2
Svar
20
· Visningar
2 870
Kultur Det känns som jag sett allt typ 😅 Gillar sånt som Gilmore Girls, Ugly Betty, The goos place, Brooklyn 99, Zoo, Castle, Bones och...
2
Svar
30
· Visningar
1 256
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har ordentliga problem med min PMS och har så haft under större delen av mitt liv. Samtliga gånger jag har blivit inlagd på...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Monimaker
·
Trädgård & Växter 12 juni är det tydligen dags för snigeljakt i hela landet. Det finns t.o.m. en sida på facebook - Mördarsnigelns ovänner. jag är på!
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 948
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp