Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat En Sodastreamrelaterad tråd till då. Hade ju kunnat ta det i samma tråd om jag tänkt till, men nu blir det en till. Ja, vad avråder du...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 137
Senast: Youma
·
Tjatter Ville dela med mig av detta guldkorn av internet! Jane Austen skulle vara stolt 🥲
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Tualma
·
Samhälle Får man göra det hursomhelst och närsomhelst? Behövs det inte plöjas ner inom ex antal timmar?
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: exotic
·
Hemmet Jag ska fixa ett rum i källaren. Bara golvet blev mer än jag förväntat mig, då någon burit ner stora mängder spån och gammalt putsbruk...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Läste precis att Sara Wedlund är död, så tragiskt. Trots sin korta löparkarriär gjorde hon ett mycket stort avtryck och var en...
Svar
10
· Visningar
3 511
Senast: Gunnar
·
Hemmet Just nu inte så extrema förhoppningsvis men har varit. Men fortfarande är det flera som dyker upp med jämna mellanrum. Alla fönster har...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: _Taggis_
·
Fritid Var iväg till en badstrand här i närheten. Ett väldigt populärt bad här i stockholm med många barn men även vuxna som badar, grillar...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 365
Senast: vilde
·
Samhälle Det jag tycker är tråkigt dock är att vissa partier verkar jämföra V med SD som att de vore på likadana ställen på sina motpoler. Jag...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 514
Senast: Angel
·
Samhälle Var snäll och beskriv djurindustrin tack? Har du besökt en djurindustri? Vilken då? Hur ser sådan ut? Vill du stödja nedhuggen...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 700
Senast: Nahar
·
Mat Jag har nyligen blivit ägare till en Sodastream... Jag tänker mig att dra ned på mitt (och gärna makens) cola zero drickande. Jag vill...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 454
Senast: Huggorm
·
Fritid Jag har nio meter vitt bomullsrep som jag skulle vilja färga, eftersom det ska användas i stall och mest troligt kommer se fult ut...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: Elo
·
Mat Blev sugen på att göra iste nu i värmen. Men alla recept jag hittar är med citron/citronsaft och det har jag inte hemma. Någon som har...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Hjälp mig komma på jobb där man får röra på sig och som inte kräver någon särskild utbildning (samt har hyfsat bra betalt). Hur det än...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 992
Senast: Otherside
·
Mat Behöver tips på bra mat att ta med till Stranden.
2
Svar
31
· Visningar
2 354
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Många arbetsgivare ger möjlighet till betald ledighet ett visst antal dagar per år, vid särskilda händelser. Ofta brukar särskilda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 046
Senast: Jerseyite
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Sitter och tränar på skrivstil på engelska. Lite oklart varför just engelska med spår av finska men nu blev det så, och det...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
64 762
Senast: Sonic76
·
Samhälle Hur skulle ni ställa er till om den möjligheten fanns? Kunna filma branden, olyckan, mobbningen osv direkt till 112 så de snabbare kan...
2
Svar
28
· Visningar
1 170
Senast: 95johsv
·
Trädgård & Växter Någon som vet om det finns någon i södra Sverige som slipar liar, eller kanske lär ut lieslipning? Jag har tekniskt sett en slip men...
2
Svar
27
· Visningar
3 515
Senast: Nahar
·
Fritid Att hitta nya vänner som vuxen är ju jättesvårt så jag vill dela med mig av ett tips jag ramlade över en dag för ett halvår sen på...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Aviello
·
IT & mobiler Vad sjutton är detta för nytt fenomen? Loggade in på min live.se mejl och det ser ut som att jag har två nya mejl. Men detta är tydligen...
Svar
2
· Visningar
521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp