Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det något som varit med i en sån? Jag är på total nybörjarnivå med min löpning och går fortfarande stora delar av mina pass. Tänker...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: _Taggis_
·
Fritid Ny tråd för denna säsong. Kollar Brynäs-färjestad
4 5 6
Svar
109
· Visningar
3 835
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag la in en massa bilder i datorn, men nu får jag inte titta på dem, för datorn säger att min OneDrive är full...?! Men jag vill ju...
Svar
2
· Visningar
613
Kropp & Själ Förstår att frågan inte går att svara på rakt av, men är intresserad av att höra om era erfarenheter. En person i min närhet har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 240
Senast: Törnrosa
·
Trädgård & Växter Han fyller 70. Någon som har en idé på hur dessa två kombineras? Han är gammal lantbrukare som numera bor i villa, gillar att odla...
Svar
14
· Visningar
1 294
Hemmet Vi har en skylift parkerad utanför vårt fönster. Nu har företaget inte använt den på flera dagar. Vi bor alltså inte på nedersta...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: iNHALE
·
Tjatter ...utan att säga att du har haft dåligt omdöme. Jag kan börja: Hejade på fantomen i stället för Raoul i Fantomen på Operan.
12 13 14
Svar
268
· Visningar
24 250
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Finns det någon bra träningsklocka som man kan ladda ner Spotify på och/eller poddappar? Behöver inte vara någon superavancerad eller...
Svar
1
· Visningar
340
Senast: Jeps
·
Mat Jag är bjuden på grillning hos en granne på midsommarafton (och ska grilla hemma hos mig dagen efter) och jag har kört fast lite... Vad...
Svar
7
· Visningar
607
Kropp & Själ Det var länge sen jag skrev och mycket har hänt sen dess. Jag hade/har en ätstörning och en del andra diagnoser. Mitt mående är svajigt...
Svar
17
· Visningar
1 996
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Solkräm. Finns det någon sort som inte lägger sig som en flottig hinna på huden?
2 3
Svar
47
· Visningar
1 838
Hemmet Jag behöver köpa ny bäddmadrass och vill göra ett bättre val än sist. Jag blir väldigt varm när jag sover, vilket även min pojkvän blir...
2
Svar
24
· Visningar
6 028
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Är det någon här som har restless leggs? Hur känns det? Jag har alltid haft problem med att jag har en obehaglig känsla i benen när jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 441
Senast: Martenix
·
Samhälle Jag jobbar sedan ett halvår på en bensinstation (av två) här på on och således träffar jag många locals dagligen eller veckovis. Många...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Voeux
·
IT & mobiler Upptäckte idag att det blir en liten rund "skugga" av och till nere i "menyraden". Ser ut ungefär som om man lägger ett finger på...
Svar
0
· Visningar
275
Trädgård & Växter Jag har två humleplantor på min balkong. De står i varsin kruka och jag har en spaljé där de klättrar för att få lite insynsskydd mot...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Jeffery
·
Tjatter Vad har ni för tips på saker att se och göra i Järvsö och där i närheten?
Svar
2
· Visningar
328
Tjatter Jag har under de senaste åren som jag dansat ofta och regelbundet byggt upp musklerna i mina fötter. Tänkte inte på de först men...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: Rie
·
Fritid Snart bär det av till årets fjällvandring i Jämtlandsfjällen. Vi har en gård utanför Åre vilket är basen för våra turer i...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Esmeralda
·
Fritid En av mina närmsta vänner fyller snart år och jag tycker det är svårt med presenter. Jag vill ge något bra då hon ger hela vår familj...
Svar
7
· Visningar
679
Senast: StandByMe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp