Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag är i princip en kopia av Bellatrix Lestrange i Harry Potter, den ondaste häxan i hela den världen så klart :rofl:. Som tur är inte...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 451
Hemmet Hur ser erat hus/lägenhet/stuga/husvagn osv ut? Hur bor alla bukisar egentligen? (Enbart bild från utsidan) Så här bor jag: Hoppas...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
35 221
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Vet inte om det passar bättre på hund kanske. Men hur ser ni på att ta med hunden när ni ska slänga era sopor i soprummet? Jag brukar...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 437
Senast: lingonben
·
Samhälle Ungdomarna i grannhuset (villa) har fest och spelar väldigt hög musik. Tidigare på kvällen och även såhär sent tycker jag absolut att...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 645
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Jag brukar säga att jag inte gillar jordgubbar när maken bjuder. Han äter mycket och gärna. Idag insåg jag dock följande. Det är hans...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 033
Senast: clusia
·
IT & mobiler Hur gör man liksom rent praktiskt och vad ska man tänka på när man köper begagnad bil från bilfirma? Jag har hittat en modell jag vill...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 939
Senast: sarahg
·
Hemmet Har försökt googla men hittar inte riktigt, finns det några regler för hur en hyresvärd ska avisera när och hur mycket hyran höjs? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Har en väska i lammskinn, som är färgat ljusblått, och det har blivit lite smuts på den som jag vill få bort. Men hur gör man det utan...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: Raderad medlem 68338
·
Juridik & Ekonomi Så otroligt korkad…! Jag beställde en hårprodukt från en sida på nätet. Kollade upp sidan lite först då jag aldrig hört talas om den...
2
Svar
35
· Visningar
4 053
Senast: Emmmmma
·
Fordon Vi har en tandemcykel med styrning från baksits, en dansk Meyland. Den unga människa med speciella behov som föranledde köpet är numera...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Mint
·
Hemmet Min integrerade IKEA Enastående diskmaskin visar tecken på att behöva bytas. Den har en IKEA Metod front som resten av köket och det...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Snubbelfot
·
Fritid Har vi någon här som åker rullskidor? 😊 Jag funderar på att prova, då jag tycker vanliga skidor är kul! Men, är det dyrt? Vågar man...
Svar
14
· Visningar
781
Tjatter Dansbandet Blender har precis släppt en låt om 2020 dom heter Skitår :) Kul låt. Refrängen lätt att sjunga med i! Och bugga till. (5)...
Svar
15
· Visningar
878
Senast: pajaztar
·
Hemmet Blöh, nu behöver jag bukes hjälp! Har i en vecka vaknat till eller t.o.m av att det luktat illa i mitt sovrum från badrummet som ligger...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Kiwifrukt
·
Skola & Jobb Ni andra som jobbar på äldreboenden, eller som besöker ett äldreboende, hur ser det ut där nu med regler kring Corona?
2
Svar
21
· Visningar
1 071
Fritid Är det mycket man kan göra och se även om man inte har bil på Gotland? Köra bil är uteslutet av anledningar som jag inte vill gå in på...
Svar
15
· Visningar
4 456
Senast: sidensvans
·
Hemmet Hallå alla! Det är dags för mig att levla upp min städning! Jag minns inte om jag startat nån tråd om dammsugare tidigare, men jag tror...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 708
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ För mycket text i träningstrenden att läsa igenom så det fick bli en ny tråd... Jag har tidigare använt Endomondo som träningsapp...
Svar
8
· Visningar
766
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Känsligt ämne kanske, men någon som vill dela med sig av erfarenheter. Är det något som hänger över hela tiden, extra vid särskilda...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: vilde
·
Kultur https://www.svt.se/kultur/musikern-peps-persson-ar-dod
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp