Tidigare när jag bodde med sophus tog jag inte med hunden dit. Band henne utanför med dörren öppen och hade koll medan jag sorterade. Detta för att man inte fick det och jag har inga problem med den respekten. Tror den regeln kan ha kommit sig av hanar som har lyft på benet olämpligt eller något.
Hade inte heller med henne i tvättstugan av samma anledning.
Papperskorgarna i området fick alla boende en lapp om att vi inte skulle slänga bajspåsarna där så det fick vi inte heller göra....tänker fortfarande på det när jag ska slänga bajspåse här, som är ett helt annat ställe, vilka papperskorgar är ok och vilka är inte och varför ska det vara skillnad. Borde bara vara positivt att de slängs I en papperskorg. Men argumentet då var ju lukten.
Hade inte heller med henne i tvättstugan av samma anledning.
Papperskorgarna i området fick alla boende en lapp om att vi inte skulle slänga bajspåsarna där så det fick vi inte heller göra....tänker fortfarande på det när jag ska slänga bajspåse här, som är ett helt annat ställe, vilka papperskorgar är ok och vilka är inte och varför ska det vara skillnad. Borde bara vara positivt att de slängs I en papperskorg. Men argumentet då var ju lukten.