Lillefrun
Trådstartare
Ingen dålig mixOscar Wilde, Severus Snape, och Cate Blanchett har jag fått höra några gånger. Jag håller inte med om någon av dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen dålig mixOscar Wilde, Severus Snape, och Cate Blanchett har jag fått höra några gånger. Jag håller inte med om någon av dem
Nej, verkligen inte, jag är väl en salig blandningIngen dålig mix
Haha, ja lite olika åldersgrupper.Jag såg ett foto av mig själv vid frukostbordet häromdagen och trodde först det var en nytagen bild av Mick Jagger..... (Inget fel på Mick J men.... Jag hade ju hellre förväxlats med Daryl Hannah om vi ska prata åldersgrupp...)
Det låter lite som en superkraft... Häftigt!Jag är inte lik någon kändis vad jag vet, däremot är det ofta folk som är säkra på att de träffat mig, utan att jag har något som helst minne av det. Har alltid förklarat det med min obefintliga ansiktsigenkänningsförmåga. Sedan började jag nytt jobb och alla kunder var övertygade om att de var mig de hade förra året. Jag och kollegorna har ingen aning om vem jag påminner om, men uppenbarligen ser jag bekant ut för folk.
Jag tycker inte jag är lik någon av mina föräldrar. Har hört någon gång, kanske några få gånger bara, att jag är lite lik mamma men kan verkligen inte se det själv.när jag gick på högstadiet var det en av personalen som flera gånger påtalade hur lik Greta Garbo jag var. Utseendemässigt. Vette tusan det. Annars vet jag inte, min pappa är jag ju rätt lik, det får jag ofta höra.
Finns säkert någon du liknar i alla fall lite grannLåter roligt att vara lik någon kändis eller fiktiv karaktär. Jag är nog inte det .
Sedan är jag förstås ganska dålig på kändisar .
Om man går på någon enstaka del av personligheten så liknar jag nog nästan varenda... varenda människa?Finns säkert någon du liknar i alla fall lite grann