Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Om man köper ett hus där det visar sig att något är gjort med det som krävt bygglov eller anmälan men som inte är gjort, vad kan hända...
2
Svar
20
· Visningar
1 688
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Har köpt en klätterros som jag satte i rabatten med en spalje. Dock har jag inte frigjort den från sin stötte pinne ännu. Ska man göra...
2
Svar
20
· Visningar
1 254
Tjatter LL: Mirtai Deltagare Glömmerallt Cirkus Aliisa Qitis Niyama Snurrfian Ceta Yem Madalitso Hedinn LenaH Fio Regler: *Var snälla och...
17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 702
Senast: Yem
·
IT & mobiler Jag vill göra en skärmdump på mobilen som får vara max 400 kb stor. Hur löser jag det? Mobilen är en Samsung.
Svar
12
· Visningar
623
Senast: Wille
·
Hemmet Jag blir galen på flugor inne och vill dessutom kunna ha dörren öppen för att få lite bättre klimat. Har letat med ljus och lykta efter...
Svar
19
· Visningar
1 892
Senast: Shaggy
·
Samhälle Behöver hjälp med att förstå. Var länge sedan jag använde det och saker är annorlunda. Paket levererat till ombud. SMS-avisering. Jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 460
Senast: tanten
·
Tjatter Om ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
Svar
18
· Visningar
1 093
Senast: Mineur
·
  • Låst
Fritid Ny tråd nya kreationer Måste bara visa årets julklänning till dottern :love:
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
141 080
Senast: Linta
·
Skola & Jobb Jag kommer eventuellt behöva logga in på jobbets servrar via VPN och utföra lite uppgifter från sommarstugan d v s använder internet via...
Svar
13
· Visningar
1 177
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Fick glasögon för första gången i julas och har kommit fram till att jag vill komplettera med linser. Ska såklart diskutera med optikern...
Svar
15
· Visningar
822
Senast: Monkie
·
Trädgård & Växter Duger ett gammalt tvättfat på marken som fågelbad? Hur mycket vatten ska det vara? Jag ställe precis ut ett och satte också i en sten...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 040
Senast: ameo
·
Samhälle … och får betala böter, men anser att hon är oskyldig. Tycker KDs väljare verkligen att det är okej att byta mot lagen lite grann...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 673
Senast: vilde
·
Kläder & Bli fin Jag har precis köpt ett par nya skor (tyg, med gummisula) och de knarrar när jag går! Eller ja, en av dem gör … Jag har bara provgått...
Svar
7
· Visningar
4 263
Mat Jag brukar göra en färssås av Anammas vegetariska färs. Haken är att jag inte tycker det blir riktigt gott. Jag brukar ha i följande...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 954
Senast: Otherside
·
  • Låst
Tjatter Jag har dragit mig för att skriva detta inlägg i några veckor nu men nu kan jag inte hålla mig längre. Främst av anledningen att jag...
18 19 20
Svar
397
· Visningar
18 813
Senast: Mineur
·
Mat Jag får sällan främmande. Dricker inte kaffe själv och heller inte mjölk. Har en kapselmaskin dock. Men ni som är "i samma sits", vad...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
6 392
Senast: Bri
·
Kropp & Själ Då har jag beslutat att jag vill steriliera mig, frågan är vilka val som finns? Har tid hos Gyn I September men vill veta mer innan...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 839
Senast: Amha
·
IT & mobiler Med jämna mellanrum hjälper pappa mig att spara ner mina bilder från min Iphone 11. Problemet är att om jag tar en bild och redigerar...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Lilla
·
  • Omröstning Omröstning
Kultur Jag skulle bara vilja veta vilken karaktär som är mest populär😊 Om er favvo ligger på övriga, så skriv gärna vem er favvo är o varför...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 969
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp