Sytråden 2

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare pudsey
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 142 693
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sydde ett hundhalsband igår och har påbörjat ett nytt idag. Har även fått för mig att jag vill sy en jacka till mig själv och en klänning. Känns bra att vara igång igen!

Bifogade filer

• 20210625_202703-01.webp
    20210625_202703-01.webp
    222,9 KB · Visningar: 40
Det blev en pinup sweater från Gertie sews vintage casual.
Blandade ihop inch och centimeter när jag klippte ut halslinningen, så istället för 5 cm blev den 5 inches bred :angel: jaja, det blir nån slags halvpolo.
IMG_20210626_175438.webp

Funderar på att trycka nåt i vinyl på. Vet inte vad bara.

Min symaskin har krånglat lite senaste tiden, så idag när sysuget satte igång så fick jag klippa massa tyg istället, och har nu 3 babynests och ett babypåslakan på gång :D

Tog med maskinen hem till pappa och efter en massa pillande och en massa smörjsprej, så verkar den vara i mycket bättre skick :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: Blyger
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna... 16 17 18
Svar
354
· Visningar
24 650
Senast: Reville
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
345
Senast: Happimess
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart 2
Svar
21
· Visningar
819
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI