Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För mycket text i träningstrenden att läsa igenom så det fick bli en ny tråd... Jag har tidigare använt Endomondo som träningsapp...
Svar
8
· Visningar
766
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Känsligt ämne kanske, men någon som vill dela med sig av erfarenheter. Är det något som hänger över hela tiden, extra vid särskilda...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: vilde
·
Kultur https://www.svt.se/kultur/musikern-peps-persson-ar-dod
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag vet att jag inte kan få säkra svar här, men kanske någon hint iaf. Fick en smäll mot huvudet i måndags (häst som stegrade och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 355
Senast: MiniLi
·
Mat Det brukar bli lite enformigt såhär i sommarvärmen så för att få lite inspiration så undrar jag: Vad ska ni laga ikväll? Gärna något...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 254
Senast: Gnapp
·
R
Svar
162
· Visningar
6 946
Senast: G-uldlock
·
IT & mobiler Jag har en PDF som jag vill ladda upp så en annan person kan läsa/hämta den. Var och hur gör jag det på enklaste sätt? Måste vara...
Svar
8
· Visningar
533
Senast: Wille
·
Fritid Och vart bor ni? 😊 Värmen börjar ju komma nu, men än så länge känns det inte som vattnet hunnit bli uppvärmt, inte här i mellersta...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
2 960
Senast: cirkus
·
Mat Jag som älskar smörgåstårta har faktiskt aldrig gjort egen. Det är dags att ordna det nu! Och ja, jag kan googla recept men nä, jag vill...
Svar
16
· Visningar
1 169
Senast: WildWilma
·
Mat Misstänker att det är fler än jag som köpt jordgubbar idag. Vad kostade dem och vilken del av landet befinner ni er i? Själv köpte jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 143
Hemmet Min mans tröjor luktar aldrig riktigt rent, fast att de är tvättade. Jag har tvättat i 60 grader och testat olika tvättmedel, både...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 421
Senast: 95johsv
·
Hemmet Hej! Skulle behöva hjälp med vad för slags tyg som lämpar sig att häfta upp i snedtaket på den inglasade verandan. I min tanke skulle...
2
Svar
20
· Visningar
2 045
Senast: GoldieII
·
Hemmet Bor inte i Sverige nu men hoppas kunna återvända när jag går i pension. Men är väldigt fundersam över hur jag ska få någonstans att bo...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 912
Kläder & Bli fin Jag har köpt en klänning tänkt att använda på ett event nästa vecka med ett kamerateam närvarande. Klänningen har en djup urringning och...
Svar
12
· Visningar
2 363
Senast: clusia
·
Samhälle Det här med hyror är väl alltid aktuellt men nu mer än någonsin. Hur tänker ni om det? Hur stor andel av lönen är ni beredda att betala...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
12 804
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Matchade med en kille på tinder och vi klickade direkt. Vi började hänga i princip dagligen i en månads tid, han träffade min familj och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 686
Senast: Otherside
·
Samhälle Jag beställde ett paket från Apotea med recept och lite annat som jag skulle fått hem i måndags. Det gick inte välja postnord...
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: 95johsv
·
Samhälle Ingen aning om jag lägger den här tråden rätt nu :o Ett litet problem har uppkommit plötsligt, och jag fattar inte varför eller vad som...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Bexzor
·
Hemmet Jag har en nemesis-dörr i min nya lägenhet som stänger sig av sig själv. Då det är badrumsdörren och jag har katt, vill jag gärna att...
Svar
12
· Visningar
6 523
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Någon som använt sig av sån vinyl kakeldekor för att täcka över befintligt kakel i kök? Blir det bra eller ser det mest tacky ut? Inte...
Svar
9
· Visningar
804
Senast: Lumos_Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp