Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ser inte exakt likadan ut men heter likadant. Den här verkar större än den som finns på mitt lilla Ica, så det är säkert samma. Älskar den!
Håller med. Den deon har räddat en del av mina kläder från att hamna i hästgarderoben, efter deobytet luktar de inte alls längre.Jag säger byt deo. Den som tidigare rekommenderats, alltså rexona maximum protection, får 10/10 poäng.
Eller sen köra absolut torr med någon vanlig deo.
Provat ättika som sköljmedel?Min mans tröjor luktar aldrig riktigt rent, fast att de är tvättade. Jag har tvättat i 60 grader och testat olika tvättmedel, både flytande och pulver. Tvättmaskinen har ett rengöringsprogram som man ska köra var 50;e tvätt, jag brukar köra det oftare än så, och jag har rensat den lilla luckan och torkat ur den. Mannen duschar varje dag och använder deo, han svettas ganska lätt och lukten sätter sig liksom fast i t-shirtar.
Behöver jag byta tvättmaskin, eller tvättmedel? Eller man?
Det här vill jag också tipsa om!Har märkt att soltorkning utomhus kan få plagg att lukta bättre.
Jag använder sen några år tillbaka ättika istället för mjukmedel men vår tvätt luktar alltid sunkigt ändå och inte bara träningsklädertvättar utan även våra vanliga kläder. Vi har bytt tvättmaskin, testat högre temperaturer, tvättar ur tvättmaskinen regelbundet, träningskläderna får torka innan de läggs in. Hoppas på något magiskt tips här, jag är rätt less.
Ja! UV-dödar bakterier och kvalster och så vidare. Men bästa är när tvätten hängt ute i dimman på natten och sen får torka i solenHar märkt att soltorkning utomhus kan få plagg att lukta bättre.
Ni som blötläggerbi ättika, lägger ni i enbart ättika? Hur länge? Känns lite krångligt eftersom det en tröja här och en tröja där.
Kan hjälpa att byta tvättmedel. Variera mellan olika. Provat det?Jag använder sen några år tillbaka ättika istället för mjukmedel men vår tvätt luktar alltid sunkigt ändå och inte bara träningsklädertvättar utan även våra vanliga kläder. Vi har bytt tvättmaskin, testat högre temperaturer, tvättar ur tvättmaskinen regelbundet, träningskläderna får torka innan de läggs in. Hoppas på något magiskt tips här, jag är rätt less.