Hedinn
Moderator
Vet inte vad den neurologiska undersökningen innebar, men vad jag vet krävs det (skikt)röntgen för att säkerställa/utesluta hjärnblödning? Och det har absolut inte gått för lång tid, det kan komma i efterhand. Vet folk som varit med om exakt det där, ”normal” hjärnskakning där symptomen plötsligt förvärrats efter nån vecka och hjärnblödning har konstaterats. Är det en liten kan det ju dröja innan det blir tryck som ger symptom, och jag tror även blodkärl kan spricka i ett senare skede om de bara blir ”skadade” vid själva smällen (just den biten kan vara påhitt från min sida dock).Men borde inte en hjärnblödning visat sig på ngt sätt i den neurologiska undersökningen? Läkaren var väldigt bestämd med att det inte kan vara någon blödning.. Hon sa även att det har gått för lång tid och att det redan skulle ha visat sig om det var ngt?
Det har inte fortsatt att öka symptommässigt sedan igårkväll utan håller sig på samma nivå. Stundtals lite bättre men sen tillbaka till samma nivå. Tänker att det iaf är positivt?