Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Min SAAB 9-3 började igår varna för fel på rattlås. Jag uppmanades att stanna snarast. Jag var nästan hemma, så det struntade jag i...
2
Svar
37
· Visningar
3 638
Senast: Amha
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
7 289
Senast: Piaff
·
Hemmet Är det någon som har varit där? Är det någon som vet vad det är för prisbild jämförelse med ICA/Coop Andra erfarenheter
13 14 15
Svar
283
· Visningar
23 063
Senast: Tranan
·
Hemmet Jag befinner mig i en polariserad värld. På ena sidan befinner jag mig själv, där jag anser att smör är liksom konstruerat för att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 728
Senast: Jeffery
·
Hemmet Det har kommit så många nya råd kring att elda i kamin i vinter, förmodligen för att många som eldar gör det i eldstäder som inte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 707
Senast: Mia_R
·
Kultur Helt OT: Reflektionen som slår mig klippet igenom är framför allt kring den svenska självbilden av att vara väldigt bra på engelska, så...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
11 367
Senast: Mineur
·
Tjatter Vi låtsas att Gud finns och att man kan komma till himlen/himmelriket när man dör. När jag pratade med äldre släkting som "vet" (ur...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
8 555
Senast: Takire
·
Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 343
Senast: Filit
·
Kropp & Själ Lider jag av. Någon mer? Jag kan alltså hålla mig hur länge som helst (kissar oftast inte alls på mitt pass på jobbet, ca9 h), för att...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: Stinaelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
60 677
Samhälle Jag får frågan ibland om vilka butiker som tar just kontanter av olika skäl men det är långt ifrån lätt att hitta informationen...
2
Svar
23
· Visningar
6 508
Senast: Krålus
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Vi är ganska nyinflyttade i vårt hus, köpte det 2022 efter lång tids letande (typ när det var som allra allra dyrast - då köpte vi)...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·
Hemmet Så var det dags igen Vi bor ut med en 70 väg, som trafikeras av ganska många tunga fordon Idag har våra brevlådor blivit nerkörda av...
Svar
12
· Visningar
937
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ I höstas låg jag till sängs några veckor efter benbrott. Jag började redan då få ont mellan skinkorna, ovanför anus, upp mot ryggen till...
Svar
16
· Visningar
6 446
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 303
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Varför bor du där och som du bor, vad får dig att trivas eller inte och vad skulle göra att du valde att flytta och i så fall vart och...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
13 094
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vilken råttfälla är bäst? Börjar misstänka att det finns råttor i stallet och har smått panik över det! Så måste införskaffa...
Svar
11
· Visningar
654
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Undrar om det finns en träningsklocka som inte ser ut som en mini tv eller som Withings klockor. Vill ha en som är lite mer som ett smycke.
Svar
16
· Visningar
628
Senast: Tiffan
·
Hemmet Varför väljer man boendeformen radhus? Tänker att det oftast är lite längre från stan än tex en lägenhet. Och så småttiga tomter plus...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 001
Senast: PatCed
·
Tjatter Vad gör man i Vemdalen förutom ridning och utförsåkning?
Svar
4
· Visningar
449
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka