Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Frågar åt en kompis som är orolig och lite paranoid. Får hans vårdcentral gå in och läsa hans journaler från psykiatrin utan hans...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 366
Senast: Skin
·
Mat Är sugen på svarta bönor och testar gärna nått nytt recept så kom gärna med förslag.
Svar
13
· Visningar
791
Senast: pepp
·
Mat Funderar på om man kan koka gröt och sedan frysa in i portioner? Och sedan micra? För att spara några minuter som småbarnsförälder 😅
2
Svar
26
· Visningar
2 111
Senast: Trasten
·
Samhälle Den 16e november röstar riksdagen om att ändra yttrandefriheten och tryckfriheten...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 714
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Vad kan man tjäna extra pengar på men som inte kan räknas som företag? Tänkte sälja av en del prylar jag har, men sen då?
8 9 10
Svar
185
· Visningar
17 351
Senast: dobbis
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle En liten spinoff på min krönikatråd. Inser att det krävs en ordentlig undersökning. Tänk dig att du vill kolla hur en vän eller...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 015
Senast: Paddington
·
IT & mobiler Jag skulle vilja göra en siluett (helsvart eller kontur) på en ponny utifrån ett foto. Är det någon som vet hur man gör, på ett så...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: Mearas
·
Fritid Jag har en nikon D5100 kamera med ett objektiv som följde med vid köp för ett antal år sedan som duger fint till mig. Tyvärr så halkade...
Svar
7
· Visningar
454
Senast: Grazing
·
Tjatter Kom på att vi kan ha en tråd med barnbilder på kändisar och så får andra gissa vilken kändis det är :D Jag börjar med denna bild...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 996
Senast: Terqa
·
Mat Min tur att ta med fika tills nästa personalmöte, men vad ska jag baka? Vi är i runda slängar 20 personer, så jag tänker baka i...
2
Svar
29
· Visningar
1 730
Kropp & Själ En specifik fråga men även en generell fundering! Jag hade för ett tag sedan, i ungefär en månads tid, ont i en led i ena lillfingret...
Svar
17
· Visningar
1 228
Senast: TantAgda
·
Skola & Jobb Jag håller på att söka ett nytt jobb och de vill inte ha något personligt brev. Istället vill de att man kortfattat beskriver varför man...
Svar
7
· Visningar
1 415
Skola & Jobb Funderar på om jag får ledigt från jobbet att åka iväg nånstans och skriva på min uppsats i en vecka. Bara liksom stänga in mig i en...
2
Svar
22
· Visningar
1 705
Mat Vilka är era godaste och bästa sopprecept? Gärna en soppa på rotfrukter, blomkål kan funka också. Testat blomkålssoppa en gång och det...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 154
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag brukar aldrig tveka vad gäller tvätt men nu vet jag inte och behöver råd. Jag brukar tvätta mina tights för hand då de ska tvättas...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: Otherside
·
Svar
2 001
· Visningar
75 397
Senast: Luzzan
·
Kläder & Bli fin Jag har skämt bort mig med sköna ridbyxor och leggings och nu vill jag ha lika sköna vardagskläder! Jeansen får inte följa med till...
Svar
15
· Visningar
1 433
Senast: Scata
·
Kläder & Bli fin Jag ska om tre veckor på en 90-talfest. Kläder kommer bli jeans och rosa oversize t-shirt med en jeansskjorta knuten runt midjan. Håret...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 919
Senast: fio
·
Hemmet Mitt förra boendestöd berättade att hon skurade toan efter varje gång hon gått på toa. Det tycker jag låter överdrivet och det måste ju...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 674
Senast: blur
·
  • Låst
Trädgård & Växter Är så nöjd med den här rabatten! Ska nog förlänga den så den sträcker sig efter hela långsidan nästa år 😍
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
76 574
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp