Jag bor i en villa i ett lantligt område fullt med massa hästgårdar. Anledningen till att vi hamnade här är att vi dels önskade ett nytt hus då vi aldrig riktigt trivdes i vårt förra hem av olika anledningar, delvis planlösning, delvis områdets utformning och delvis grannar. Detta område gav oss möjlighet att välja vilket hus vi skulle bygga och vi hade några tomter att välja på. Även om det är lantligt är det fullt av barn då det är en del grannar vilket gör att barnen inte behöver skjuts till andra områden för att umgås med kompisar (även om vi får köra dem när det är specifika vänner de vill träffa). Vi är placerade på en plats där avståndet till pendeln är hanterbart så det är lätt att ta sig till olika andra delar av länet, det går att få mat utkört från olika matbutiker och jag älskar planlösningen i detta hus. Det fyller våra behov helt enkelt.
Min make och även barnen säger att de inte vill flytta. Maken säger att detta är hans dödsbo. Om jag skulle flytta skulle det nog vara av ekonomiska skäl. Om vi skulle hamna i en ekonomisk katastrof och helt enkelt inte ha råd att bo kvar.
Min make och även barnen säger att de inte vill flytta. Maken säger att detta är hans dödsbo. Om jag skulle flytta skulle det nog vara av ekonomiska skäl. Om vi skulle hamna i en ekonomisk katastrof och helt enkelt inte ha råd att bo kvar.