Är jag förstörd?

Jag vill inte gå till vårdcentralen för många känner mig där. Men jag kanske kan gå i nån annan stad? Och så är jag rädd för om dom skriver journal att dom på vårdcentralen hemma ska läsa det. Så helst vill jag gå där dom inte skriver något sånt.

KBT låter bra att det är mer hur man gör här och nu. Har redan tänkt för mycket på allt gammalt.
Hoppas du hittar någon det känns rätt att prata med <3

Det olagligt för vårdpersonal som inte har vårdrelation till en patient att läsa en journal. Alla slagningar i journaler loggas och ska kontrolleras regelbundet.
 
Hoppas du hittar någon det känns rätt att prata med :heart

Det olagligt för vårdpersonal som inte har vårdrelation till en patient att läsa en journal. Alla slagningar i journaler loggas och ska kontrolleras regelbundet.
Fast dom har väl det på min vårdcentral? Jag vill inte dom ska veta att jag går i terapi alls heller.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 381
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 866
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
650
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp