Ja kanske? Hoppas det funkar bättre med en mindre mängd. Annars köper jag den av digHar ganska kort och rakt hår, kanske bidrar till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja kanske? Hoppas det funkar bättre med en mindre mängd. Annars köper jag den av digHar ganska kort och rakt hår, kanske bidrar till det.
Helt missat! Måste kolla min imorn.Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Hör av dig till dem så får du säkert någon kompensation.Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Tyvärr var det bara ett fåtal produkter som har en datummärkning jag kan tyda. Försökte kolla upp lite Lot-nummer också, men de två sidor jag kollade på kan bara ge info om några få produkter, eftersom de inte "stöder" mer ovanliga märken. Alla produkter jag hittade info om var dock ok.Jag har inte öppnat kalendrarna sen 20.12 och missat många sidor i tråden för att undvika spoilers. När jag öppnade lucka 21 i Glossybox blev jag besviken, sheetmasken hade bäst föredatum i september. sorry för upprepning ifall detta redan diskuterats i tråden. Får ta ett kik på alla andra produkter imorgon för att kolla om fler produkter är gamla.
Jag håller med, väldigt nöjd!Jag är supernöjd med min höökskalender. Är bara armbandet som jag inte kommer använda.
Kommer absolut köpa en nästa år om det kommer en då.
Av det jag har sett verkar höökskalendern mycket bättre än den från svensk ridsport, enligt min åsiktJag är supernöjd med min höökskalender. Är bara armbandet som jag inte kommer använda.
Kommer absolut köpa en nästa år om det kommer en då.
Har du hittat någon lista på vad den innehöll? Hittar bara små TikTok filmer och jag orkar inte ta hem appen för det här.Av det jag har sett verkar höökskalendern mycket bättre än den från svensk ridsport, enligt min åsikt
Väldigt mycket bättre. Svensk ridsport hade mest skit faktiskt. Dyra märkesgrejer blandat med billiga grejer.Av det jag har sett verkar höökskalendern mycket bättre än den från svensk ridsport, enligt min åsikt
1. SvansborsteHar du hittat någon lista på vad den innehöll? Hittar bara små TikTok filmer och jag orkar inte ta hem appen för det här.
1. Svansborste
2. Mössa
3. Läderspray
4. Fårskinnshandske
5. Bogskyddspadd
6. Skokräm
7. Tvättsvamp
8. Keps
9. Ridstrumpor 2pack
10. Borste
11. Handduk
12. Hovolja
13. Magic brush
14. Ludd till tyglarna
15. Tunnt pannband
16. En höpåse
17. Uppblåsbara stövelsträckare
18. Salva mjölkfett
19. Schampo
20. Hästgodis (likit bar)
21. Backontrack buff/scarf
22. Tygpåse som man kan ha som ryggsäck (typ gympapåse)
23. Ihopfällbar Hovkrats
24. Hjälmväska
Värdet på allt ska vara 4200kr. Jag är så glad att jag inte köpte den.Nä, det där känns ju inte riktigt värt 2600:-
Jag blev så paff när de fick en höpåseVärdet på allt ska vara 4200kr. Jag är så glad att jag inte köpte den.
Och en tvättsvampJag blev så paff när de fick en höpåse
Vill minnas att förra årets var mycket bättre.Och en tvättsvamp
Kollade på tiktok nu och förra året hade mycket bättre saker. Och den var väl billigare än årets?Vill minnas att förra årets var mycket bättre.
Tror det.Kollade på tiktok nu och förra året hade mycket bättre saker. Och den var väl billigare än årets?