Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En i Essence!Har kollat på några gräsvideor och det lät som på henne att det var mycket nagelfilar i kalendrarna men är det verkligen det? Har ni fått någon nagelfil i någon lucka ?
Har kollat på några gräsvideor och det lät som på henne att det var mycket nagelfilar i kalendrarna men är det verkligen det? Har ni fått någon nagelfil i någon lucka ?
En i nivea!Har kollat på några gräsvideor och det lät som på henne att det var mycket nagelfilar i kalendrarna men är det verkligen det? Har ni fått någon nagelfil i någon lucka ?
Jag håller med! För oss är det bara ryktväskan som är undanlagd, det mesta andra används redan.Är himla nöjd med min höökskalender. Bra variation av saker och nästan allt kommer att komma till användning. Det enda som inte föll mig i smaken var armbandet, eftersom jag inte använder sånna, men det kan få glädja någon annan framöver.
Om dom har en kalender nästa år också så är jag sugen på att köpa den också.
Har lagt upp alla luckors innehåll på instagram, borde gå att se via den här länken:
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTYzMzE2NTg0MzAzMDY5?igshid=YmMyMTA2M2Y=
För några år sedan var det nagelfilar i nästan varje kalender. Men nu har de mestadels tagit bort dem verkar det som.Har kollat på några gräsvideor och det lät som på henne att det var mycket nagelfilar i kalendrarna men är det verkligen det? Har ni fått någon nagelfil i någon lucka
Alltså, jag har ju missat mig flera dagar tydligenHar missat att skriva in 24 (och 25an från LF)
LF: dagkräm från espa, och 25e en ansiktsrengörare/masserare, måste lägga in bild på den i nästa inlägg.
Glasskalendern: creme caramellglass, god
Visa bifogad fil 109144
Här blev det köp både på makeup mekka och kicks idag och ett besök på hm för att komplettera med en hållare för mina paletter.Mina kalendrar:
Revolution: jättenöjd, väldigt prisvärd kalender och jag kommer använda nästan allt (sminkspegeln var tråkigaste luckan men så gick den också en snabb död till mötes när jag tappade den nästa dag. )
Glossybox: mycket saker som jag aldrig använt tidigare, har varit bortskämd med bra hy om än lite torr i yngre år så är väldigt obekant med de flesta hudvårdsprodukter. En del saker har getts bort som nagellacket (använder aldrig) bodyscruben (doftade magiskt) och ögonskuggspaletten (lite tråkiga färger för mig) men det mesta har jag behålla. Min stora sorg är bum bum cremen som luktar så gott men som jag är alldeles för snål för att köpa i fullsize (än så länge..).
Lindt kalender: stor besvikelse, första luckan var så bra med guldinklädd chokladfigur i bra storlek men sen var resten av luckorna pyttesmå chokladbollar (svåröppnade) eller minichokladbit förutom lucka 24 som var en tomtefigur. Vill inte köpa igen!
Allt som allt så har smink och hudvårdskontot gått upp i taket efter att ha sett Grääs videor då det råkat shoppas loss på både Makeup mekka och Lyko (senast idag) .
Jag fick en stor bum bum cream i julklapp, också alldeles för snål för att köpa själv, men perfekt att önska sig i julklappMina kalendrar:
Revolution: jättenöjd, väldigt prisvärd kalender och jag kommer använda nästan allt (sminkspegeln var tråkigaste luckan men så gick den också en snabb död till mötes när jag tappade den nästa dag. )
Glossybox: mycket saker som jag aldrig använt tidigare, har varit bortskämd med bra hy om än lite torr i yngre år så är väldigt obekant med de flesta hudvårdsprodukter. En del saker har getts bort som nagellacket (använder aldrig) bodyscruben (doftade magiskt) och ögonskuggspaletten (lite tråkiga färger för mig) men det mesta har jag behålla. Min stora sorg är bum bum cremen som luktar så gott men som jag är alldeles för snål för att köpa i fullsize (än så länge..).
Lindt kalender: stor besvikelse, första luckan var så bra med guldinklädd chokladfigur i bra storlek men sen var resten av luckorna pyttesmå chokladbollar (svåröppnade) eller minichokladbit förutom lucka 24 som var en tomtefigur. Vill inte köpa igen!
Allt som allt så har smink och hudvårdskontot gått upp i taket efter att ha sett Grääs videor då det råkat shoppas loss på både Makeup mekka och Lyko (senast idag) .