Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar inte kaffe efter lunch. Men vill gärna ha en kopp på morgonen och en på förmiddagasfikat (9-9.30). Men drack faktiskt ohemula mängder som gravid. Var ju det enda som fanns kvar som var någorlunda och det som var minst farligt att ändå fortsätta med om man läser studier i ämnet . Inget nikotin (snus) och inget vin. /inistOm ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Direkt på morgonen hemma.Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Båda på morgonen!Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Morgonen! Alltid bäst då.Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Du har alltid rättMorgonen! Alltid bäst då.
Båda kopparna såklart!
När jag åt Lergigan Comp mot illamående under graviditeten så fick jag dricka 1-2 koppar kaffe per dG på sin höjd. Drack en stor, sötsliskig latte av något slag (typ Salt Karamellatte) på väg till jobbet varje morgon för att kunna stå ut med rusningstrafikenOm ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Dricker inte kaffe. En kopp te till frukosten är gott, sen är jag nöjd med varm dryckOm ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Red bull innan frukost! hur, hur, hur blir du inte illamående av det? Nu gillar jag inte red bull alls men bara tanken på någon energidryck på morgonen.. ja chockad jagEn kopp varm choklad till frukosten och en kopp te/chai latte till kvällsmys.
Plus en red bull innan frukost då..
Illamående? Gott ju!Red bull innan frukost! hur, hur, hur blir du inte illamående av det? Nu gillar jag inte red bull alls men bara tanken på någon energidryck på morgonen.. ja chockad jag
Red bull innan frukost! hur, hur, hur blir du inte illamående av det? Nu gillar jag inte red bull alls men bara tanken på någon energidryck på morgonen.. ja chockad jag
Jo då! Jag har bara inte hittat något som är lika gott men kanske fåt utforska utbudet mer.