Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Mer på temat glass, med inspiration från tråden om glasspriser och vad man kan köra i en glassmaskin. Vi äter mycket glass hemma, och...
2
Svar
22
· Visningar
1 626
Senast: Human
·
Mat Jag har ett fysiskt ansträngande sommarjobb. Utomhus. Det är 1000 grader varmt och vindstilla där jag jobbar. Fullt påklädd i svart för...
Svar
12
· Visningar
1 619
Senast: Sassy
·
Hemmet Sängen på min semester var så hård och skön, så nu vill jag byta ut min bäddmadrass till en hård. Vad rekommenderar ni?
Svar
3
· Visningar
387
Senast: Görel
·
Fritid Hur många växlar har ni på er cykel? Hur många gillar ni och varför? Blir det mycket lättare och trampa med fler växlar. Obs ej elcykel.
Svar
18
· Visningar
937
Senast: Murphy
·
Relationer En vän till mig har sitt barn varannan vecka, varannan vecka bor barnet hos hens mamma. Nu har det kommit fram att det hos mamman finns...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ FÖRSÄKRING- symptom innan försäkrad Hej! Jag har en liten fundering kring min försäkring. Jag fick nyligen diagnosen anorexia. Aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 658
Kropp & Själ Nån som har haft problem med hälsenorna. Haft ont i flera månader nu, Får ingen hjälp av sjukvården. Känns som om de blivit för korta...
Svar
1
· Visningar
331
Senast: Dimmoln
·
Kläder & Bli fin Någon som handlat på den sidan? Seriös? Kvaliten hur är den?
Svar
1
· Visningar
580
Senast: tgd
·
Relationer Våra grannar är världens snällaste. Nästan för snälla. De ställer alltid upp när vi ber om en tjänst. Det brukar kunna vara saker som...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 700
Senast: Seaside
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
2 662
Senast: Clabbe
·
Kropp & Själ Har köpt en Ikea Stavanger fast. (Resårbotten) Eftersom jag är tung (+120 kg) tog jag en fast men den är som att sova på en dörr. Blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 382
Senast: Rosett
·
Mat Halloj, brukar ni använda era pepparkaksformar till andra kakor än till pepparkakor? Tycker det är lite synd att de bara ska användas...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·
Mat Så börjar det äntligen dra ihop sig och det är dags för årets höjdpunkt på Strömsholm och Österängarna - Svenskt Grand National. :bump...
2
Svar
20
· Visningar
1 086
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Har du tänkt igenom temat? Jag känner att är man död så är man. Självklart får man använda mina organ om det går. Jag jobbade ett tag...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
14 463
Senast: quintess
·
Kropp & Själ Tips på en bra, återfuktande leave-in conditioner i sprayform till fint hår? Även en bra olja till samma hår sökes.
2
Svar
25
· Visningar
1 429
Senast: MissFideli
·
Samhälle Läser att 2G och 3G-näten läggs ner 2025. Men jag antar att det är väldigt få som har så gamla telefoner att 4G inte funkar. När började...
Svar
4
· Visningar
457
Senast: MiaMia
·
Tjatter Okej, dejtar en kille som har finska som modersmål och jag vill ha lite hejhallåfraser att slänga mig med. Jag litar mer på Bukefalos än...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Ikonerna på telefonen har börjat ”flyta” omkring. Den har varit väldigt varm sista dagarna och idag har den tappat internettäckningen...
Svar
12
· Visningar
608
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenhet? Jag har äntligen vågat ringa och boka läkartid för att diskutera PMS-besvär. Sedan minsta föddes för snart 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 905
Senast: Milosari
·
Tjatter Som rubriken lyder, går det att betala med cash på Dreamhack? Avkomman ska dit tillsammans med kompisens familj över dagen och avkomman...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp