Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vad tycker ni om att uppläsarna har/skulle ha dialekt? Mycket dialekt eller bara lite? Eller helst ingenting alls? Går det att få bort...
Svar
9
· Visningar
522
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 291
Senast: Keb71
·
Relationer Jag följer några ekonomikonton på Instagram. Accepterar följarförfrågningar inom det området. Igår fick jag en förfrågan som jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 817
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
775
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Kan någon förklara detta? Jag åt sushi idag och hade en vit blus (förstås). Naturligtvis fick jag en liten soyaprick på den nytvättade...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 105
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag gjorde en bodyscanning i dag Resultatet Weight 74.1 kg (72.8 kg) +1.3 Skeletal muscle mass 27.9 kg (27.7 kg) +0.2 Percent body fat...
Svar
5
· Visningar
852
Trädgård & Växter Men hjälp, min hjärna har checkat ut. Vad heter den ettåring som växer på rak stjälk, dillaktiga blad och en rosa krage högst upp. VET...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: RedQueen
·
Kläder & Bli fin Min sport-bh som jag köpte för mer än 10 år sedan håller på att falla i bitar. :cry: På bh:ar ifrån Change har jag 65K dvs en helt...
2
Svar
31
· Visningar
2 933
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 959
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
30 444
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: 95johsv
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
737
Kropp & Själ Vad gäller ipren tex så hade vi tidigare en ask i lunchrummet men numera får vi inte ha det pga risken att någon tar för mycket eller...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 300
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 314
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Vad använder ni får ansiktstvätt/ ansiktsvatten? Just nu har jag Apotekets Spotstop, tycker att den fungerar bra, men skulle vilja ha...
Svar
15
· Visningar
725
Senast: MiniLi
·
Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag håller fortfarande på och krånglar lite smått med min fd arbetsgivare... Kom då att tänka på om det är det något intyg jag kan...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Halloj! Jag ska börja plugga på universitet! Det är något jag verkligen, verkligen kämpat för och jag så peppad på utbildningen...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 691
Senast: Araminta
·
Hemmet Jag uppfyller inte kraven för ROT, kan man amvända RUT istället eller finna det något annat avdrag som man kan få? Det gäller...
Svar
14
· Visningar
914
Kropp & Själ Hej! Jag undrar, kan man leva med ätstörning resten av sitt liv?
Svar
3
· Visningar
633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka