Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ HUR far man mandelflarn som ar harda och sproda och inte mjuka? Jag foljer Svenska recept slaviskt, kopte en flaska ljus sirap for...
Svar
17
· Visningar
1 383
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag ska till västkusten över helgen med hunden. Kommer bo nära ett hundbad. Hur ser det ut med algblomning på västkusten nu? Här i öst...
Svar
6
· Visningar
553
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Tydligen tål jag inte den nya solskyddskrämen. Gör sjukt ont i huden just nu. Vad rekommenderar ni för lugnande för huden? Ska helst...
Svar
5
· Visningar
392
Fordon Jag stod parkerad bredvid en Volvo. När jag skulle åka öppnade jag min bakdörr och ställde in min kasse som jag hade handlat. När jag...
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: nullo-modo
·
Kläder & Bli fin Finns det något speciellt namn för klänningar i den här stilen? Löst sittande, med lite resår i midjan som liksom bryter av den lösa...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: MissFideli
·
Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Enya
·
Hemmet Är det nån som har en sån? Den billiga alltså. Hittar inga recensioner alls, typ, frågan är väl mest om billigt alltid är uselt?
Svar
2
· Visningar
504
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 535
Senast: Elo
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle behöva få reda på om en person har skulder hos Kronofogden. Hur går man till väga? Kan man ringa till Kronofogden och få reda...
Svar
9
· Visningar
1 904
Senast: Halcyon
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Ser på morgon-tv och det pratar om ”missommar” :cautious: För mig heter det ”miidsommar”. Hur uttalar du ordet? (Jag kan inte fonetisk...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 715
Senast: manda
·
Tjatter Jag har av en slump upptäckt flera riktigt bra covers på sistone och funderar nu på vad för fler pärlor det finns där ute? Michel...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 298
Samhälle Hej! Har en fundering kring försäkring och ersättning gällande ätstörning. Jag har sedan innan anorexi på papper men fick inte ut...
Svar
0
· Visningar
1 069
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Mat Ibland när man läser recept står det inte om ugnstemperaturen avser varmluftsugn eller ugn med över- och undervärme. Fram tills min nya...
Svar
11
· Visningar
1 630
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ TW om övervikt och känslor kring det. Jag ska på spa om två veckor med en möhippa och jag har sån ångest över det att jag vill gråta...
2
Svar
39
· Visningar
4 646
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 901
Senast: Butros
·
  • Låst
Kultur Har ni lyssnat på några sommarprat än? Några ni ser fram emot?
Svar
7
· Visningar
632
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Svar
3
· Visningar
471
Senast: Sasse
·
Samhälle Läser om att det skett en olycka på Gröna Lund. Det sägs att en person avlidit och flera skadade efter olycka i en attraktion.. Så...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 037
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp