Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där var väl en vantolkning?Är på fruktansvärt dåligt humör. Tänkt jobba hemifrån idag, istället kraschade jag så lågt att min mätare bara sa LO. Vad är meningen med att leva hälsosamt när det enda det gör är att jag mår sämre?
Läste slarvigt och trodde först att det här var någon slags planerad outfit för kvällen. Fick inte riktigt ihop detPlanen är Manchesterbyxor, skjorta i viskos och långkjol i ylle
Vi brukar klippa nätet så fort granen hamnat på sin plats i foten, så får den stå och låta grenarna "hänga ut sig" lite innan det är dags att klä den. I år fick den dock bara typ en kvart på sig att veckla ut sig och det gick fint det ocksåNågon som har koll på riktiga julgranar? Vi har en nu som stått ute, sen kallt inne, nu står den på den plats där den "ska stå" (rätt kallt där med).
Nätet som är runt, bör man ta bort det på en gång, spelar det ingen roll, eller ska man låta det sitta en stund?
Gud, begrep inte ens det förrän nu när jag läste din kommentar bara nickade jakande och tänkte väl att det lät kanske konstigt med manchesterbyxor och långkjol i ylle men varmt blir det!Läste slarvigt och trodde först att det här var någon slags planerad outfit för kvällen. Fick inte riktigt ihop det
Nyfiken, vad jobbar du med nu för tiden?Har lyckats ta mig igenom 3/4 av den sega arbetsuppgiften och pausar nu med pepparkakor med Saint Agur Crème samt kaffe - min standardfika såhär års
Fick upp ett FB-minne att jag tydligen satt på kontoret och pimplade champagne vid 11:30 på förmiddagen för fyra år sedan - ibland saknar jag det där kontorslivet en liten, liten gnutta!