Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch. Inget roligt. Vet känslan.Idag har jag varit läraren som skäller, men sjukt besviken på elever som beteer sig illa och nu fick hela gruppen ut för det. Skolan har för första gången i skolans historia behövt sätta lås på vissa dörrar, ha stenhårda regler för var man får vara och dessutom behövt be om ursäkt för elevernas hos teatern.
Det är fan nästan bud på det..DUMPA!
Min man har skaffat mustasch
Låter som du är i dotterns 7:a... Igår åkte en elev ut och idag två med hjälp av andra elever.Idag har jag varit läraren som skäller, men sjukt besviken på elever som beteer sig illa och nu fick hela gruppen ut för det. Skolan har för första gången i skolans historia behövt sätta lås på vissa dörrar, ha stenhårda regler för var man får vara och dessutom behövt be om ursäkt för elevernas hos teatern.
*viskar* ...men det kan ju vara jättesexigt på rätt person och rätt stil på mustaschen...
/jag har ett gäng prima borrare i skogen - det kan vara distraherande
Edit: Ja, jag har en typ... diamantborrare i varsel
*viskar* ...men det kan ju vara jättesexigt på rätt person och rätt stil på mustaschen...
/jag har ett gäng prima borrare i skogen - det kan vara distraherande
Edit: Ja, jag har en typ... diamantborrare i varsel
Var snäll mot magen ️ är nog inte värt att riskera ett haveriGud jag är så sugen på att dricka ett glas BoB (bread and butter chardonnay) till min lax… undra om jag vågar eller om det blir KAOZ då. Mvh den ofrivilliga nykteristen