Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 669
Fritid En vän till mig har ganska nyligen blivit hästbiten, och nu ska hon snart ha födelsedagsfirande. Hon rider på ridskola, och även hennes...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Pinus
·
Hemmet Önskar smarta tips och idéer på förvaring i litet kök. Vet att det finns smarta prylar som man kanske inte själv visste fanns eller har...
2
Svar
25
· Visningar
1 359
Senast: Rie
·
IT & mobiler I samband med jobbyte ser jag över min lagring av (privata) bilder, e-dokument etc. Jag har sedan tidigare en extern hårddisk, men...
Svar
7
· Visningar
445
Senast: Sassy
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 867
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: underensten
·
Tjatter Jag vill köpa lite nya t-shirtar typ randiga, och off shoulder. Vart hittar jag det? Tycker att många butiker har så konstiga motiv på...
Svar
1
· Visningar
384
Trädgård & Växter Jag ska resa bort och har en del zucchini och aubergine som kommer bli dåligt i kylen. Kan jag tärna dessa i småbitar och frysa in...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej! Jag behöver göra en förändring i min jobbsituation, jag känner att jag mår sämre och sämre på nuvarande jobb och börjar bli...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 386
Senast: Brie
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
656
Mat Skulle göra få höra lite tips om alkoholfria drinkar som när man är nånstans och ska ta en drink. Men vad ska jag beställa? Tycker om...
2
Svar
24
· Visningar
1 837
Senast: Lingon
·
Hemmet Taket i badrummet är fuktskadat i ena hörnet (intill murstocken) och vi skulle behöva installera en fläkt i köket (och fixa fuktskadan i...
Svar
14
· Visningar
675
Senast: Amha
·
Mat Jag ska koka rabarbersaft och eftersom tidigare försök inte blivit särskilt bra tänkte jag prova nåt nytt recept. Men vilket? Jag hittar...
Svar
7
· Visningar
566
Senast: Kratus
·
Fritid Vi ska ha Sverige-semester i år som börjar i Norrköping och sen har vi två nätter att ta oss till Torekov - vad har ni för guldkorn/tips...
Svar
8
· Visningar
668
Senast: Tajger
·
Skola & Jobb Jag är sjukskriven för utmattning sedan en månad. Jag vet mycket väl varför jag hamnat här; för att jag tar på mig för mycket ansvar och...
2
Svar
27
· Visningar
3 071
Senast: Seaside
·
Mat Hej!Jag tänkte bjuda på fika på jobbet nästa vecka. Finns det något som imponerat lite i alla fall som en som inte är super haj på att...
Svar
14
· Visningar
1 060
Senast: sthu
·
Mat Jag fyller alldeles för många år i år och tänkte bjuda in några 'extra' personer till min födelsedag. Men vad bjuder man på...
2
Svar
35
· Visningar
1 971
Senast: Blyger
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 899
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Har köpt flera olika typer av snittblommor som alla har torkat ihop snabbare än önskvärt. Har följt alla råd, ren vas, snittat blommor...
Svar
2
· Visningar
874
Fritid Varför blir badstranden blå intill strandkanten?!
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp