Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur vi är olika För mig förstör rå lök en hel rätt, allt tar smak, det är fruktansvärt.Jag älskar rå lök, då främst röd och salladslök. Kan lätt äta 1/4 rå rödlök per måltid i salladen om jag är på det humöret.
Vad är steklök...?Jag gråter oavsett typ av lök, men gul och röd lök är en riktig plåga. Av den anledningen köper jag framförallt bara steklök, som jag alltid steker hela, men den lilla biten jag skär bort på dem får mig ändå att gråta. Lökpulver is da shit
Mina är nog inte så vassa är jag rädd....Hur vass kniven är påverkar också.
Kan hålla med om att en otroligt stark rödlök kan vara jobbig. Brukar lägga skivorna i lite kallt vatten innan om det behövsTur vi är olika För mig förstör rå lök en hel rätt, allt tar smak, det är fruktansvärt.
Mindre och mildare versioner av gul-/rödlök.Vad är steklök...?
Silverlök?Jag anvander mycket lok, men sallan gul lok utan vanligtvis vit lok, jag har gjomt vad den heter pa Svenska just nu, men det ar alltsa en vanlig lok fast vit. Den ar supergod ra i sallader, pa varmkorv, eller vad man har.