"En av Sveriges mest framgångsrika rockmusiker..."

Aldrig hört talas om honom eller bandet.

Finns många andra rockmusiker jag skulle säga är mer kända! Iaf om man räknar in hårdrock och metal i rockgenren.

På en konsert med Lädernunnan så blev jag så starstruck av att sångaren tilltalade mig i baren innan att jag nästan svimmade. Min blivande man kunde nästan inte sluta att fnittra hysteriskt.
Jag fick en komplimang för min klädsel. (Svart Läder och färgat hår a la David Bowie)
Uppsala 1980-talet

På en konsert med Lädernunnan så blev jag så starstruck av att sångaren tilltalade mig i baren innan att jag nästan svimmade. Min blivande man kunde nästan inte sluta att fnittra hysteriskt.
Jag fick en komplimang för min klädsel. (Svart Läder och färgat hår a la David Bowie)
Uppsala 1980-talet
Ett tag bodde Jonas Almqvist i samma område i Sollentuna som jag. Jag blev lite starstrucked när han åkte samma buss som jag.

Uppsala 1980-talet
Det är lätt hänt, jag blev lite starstruck när Jan Johansen tilltalade mig i baren, jag måste ha låtit som något fån då jag försökte hitta något vettigt att säga :grin:

Liknande trådar

Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 893
Senast: aiquen
·
Samhälle Hur skall inkomsttagare och andra boende i Sverige beskattas? Vi är nog överens om att inkomster av tjänst skall beskattas. Och även om...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
6 385
Senast: skogaliten
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 553
Senast: Enya
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
10 11 12
Svar
234
· Visningar
14 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat