Alltså, jag blir ärligt talat tacksam bara någon har fixat något som jag tål. Utom dadelbollar då MEN jag blir MEGAGLAD när det är något lite ovanligt (inte något man köper på glutenfria hyllan i mataffären liksom). Om någon har bakat något eller så. Älskar småkakor av alla slag, kan inte bli fel vad som än bjuds. Hallongrottor som smälter i munnen är en av favoriterna men kakor överlag är bara livet. Föredrar kryddor, nötter eller frukt/bär som smaksättning över choklad men har du bakat kladdkaka för min skull så kommer jag tindra med ögonen och äta och känna mig sedd ändå.
Innan pandemin fanns det i många år ett glutenfritt bageri i Majorna i Göteborg som gjorde de ljuuuuuvligaste bullar. Mjuka och fluffiga som moln och med generöst med fyllning. Blev jag bjuden på dem var jag i sjunde himlen.
Innan pandemin fanns det i många år ett glutenfritt bageri i Majorna i Göteborg som gjorde de ljuuuuuvligaste bullar. Mjuka och fluffiga som moln och med generöst med fyllning. Blev jag bjuden på dem var jag i sjunde himlen.