Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Trädgård & Växter Den förra tråden blev full. Jag är så glad över mina äppelträd just nu! Det är massor av knoppar på Astrakanen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
77 990
Senast: ameo
·
Tjatter Eller vad saknar du? Jag saknar att sova över hos kompisar sådär som jag gjorde (eller de hos mig) när vi var barn och tonåringar. Så...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 328
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Jag har hemmakontor för första gången i mitt liv och insåg redan vi lunchtid att jag inte har en susning om hur man har "rast" hemma...
2
Svar
37
· Visningar
1 968
Senast: aiquen
·
Juridik & Ekonomi Min bil ska in på verkstad och jag blir troligen tvungen till att ta en hyrbil under tiden. Ser att man kan hyra en elbil relativt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 710
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Halloj! Vad har ni på er nu i "mittemellan"-tider? Jag har skaljackor, men de är för varma nu och vanlig kofta blir snart för kallt...
Svar
11
· Visningar
803
Senast: Seaside
·
Kultur Har sen ett par dagar försökt komma på namnet på ett engelskt popband, men lyckas inte. Kanske Buke kan stå mig bi? Det här är vad jag...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 207
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
508
Senast: Manji
·
Juridik & Ekonomi I samband med en operation kommer jag att bli sjukskriven c:a 1-2 månader beroende på hur snabbt återhämtningen går. Det känns väldigt...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: enough
·
Samhälle Är det okej att börja boka flygresor igen? Swedavia rapporterar fler flygningar likaså resebyråerna som säljer fler flygresor. Det...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
8 316
Senast: nullo-modo
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: Entourage
·
Fritid Vill ha massvis av tips var jag och en till person kan resa. Har fundering på en kryssning längre än 24h, så någon kryssning eller nått...
2
Svar
35
· Visningar
1 616
Senast: lykke
·
Relationer Fundering efter att ha läst i en dagbokstråd och att en kollega frågade mig om jag menade det jag sa positivt. Vi människor...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 014
Senast: Snowball
·
Hemmet Jag ska flytta in i en nyproducerad lägenhet och behöver hjälp att tolka planritningen. Vad innebär BR 600 och ÖK 2100? Kan det handla...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Hej, jag har länge känt att jag inte trivs med mitt namn Wilmer, jag skulle vilja byta namn till Willy. Willy är inget jag kallats för...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 277
Senast: molou
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hur tränar en idag som vill bli hejdundrande snabb på tangentbordet? Minns att vi hade ett småkul TVspelsmässigt program (skjuta...
2
Svar
22
· Visningar
1 185
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
2 257
Senast: Ms_Antrop
·
  • Låst
Hemmet Hade ventilationstekniker här igår, medan jag inte var hemma. Inga problem. Men. De hade lämnat toalocket uppe. Och dörren till toan...
26 27 28
Svar
552
· Visningar
18 633
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skaffa barn eller inte
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp