Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
1. En extra ledig dag
2. Vårstädat hallen Nu vill jag inte se några tjocka vinterjackor mer innan nästa vinter tack!
3. Cykeltur med hundarna I och för sig med hjärtat i halsgropen tack vare vildhunden (andra kallar henne unghund...) men nu är vi hemma igen, utan några farliga incidenter
1. Läst kurslitteratur och tittat på inspelade föreläsningar så jag är i fas till seminarium imorgon
2. Idag kunde jag gå på crosstrainern utan att hålla i mig i stavarna
3. Blev påmind om hur gott te kan vara av te-tråden, så idag har jag druckit 4 olika sorters te!
1. Att servera rester från igår inte ökade mitt diskberget
2. Får utbetalt från AFA för tiden jag var hemma från jobbet pga en arbetshändelse
3. Mina sommardäck har kommit (se störande -tråden för hur det gick till).
1) Budapestbakelse på loppiscafét....
2) Har precis yogat ett underbart avslappnade pass med Adriene. 20 lugna stretchiga minuter !
3) Trädgården är full av vitsippor och olika typer av påskliljor .
1. Vädret. Uppehåll, svalt, solglimtar
2. Min fina kollega tipsade om kurs som vi nu bokat in oss på
3. Höll tålamodet när barnen bråkade så vi redde ut det riktigt bra
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.