Dagens tre positiva

1. Del 1 av min planerade pilgrimled är klar, drygt 4 timmar tog det.
2. Fått upp mina plissegardiner som fungerar som persienner så jag kan stänga ute solen om jag vill.
3. Börjar mer och mer trivas i lägenheten, tillfällig är den fortfarande men inte längre att jag aktivt söker mig hemifrån än.

1. Snödropparna har kommit upp i gräsmattan och jag såg tussilago på promenaden i morse 🌼
2. Koltrasten har flyttat in i ett hål i trädet utanför mitt köksfönster, perfekt att titta på när jag diskar ❤
3. Hundarna och jag skötte oss så bra på dagens träning 💪🙏🌟😍

1. Hittade vinterridbyxor på 70% rea, blir bra till nästa vinter.
2. Grannen på fyrhjuling var snäll och åkte undan när jag och fröken hispig kom studsande i blåsten
3. Det regnar inte

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 301
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 898
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 252
Senast: Dimmoln
·
Övr. Hund Hej, suttit i dagar och läst här på forumet om avlivning av hundar. Och skriver därför jag vill få era tankar om mitt case. Jag har en...
Svar
14
· Visningar
3 094
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama