Ny frisyr, hjälp!

Gav frisören fri tyglar.
IMG20240205170912.jpg

Tror det blev bra. Känns bra i varje fall.
 
Gav frisören fri tyglar.
Visa bifogad fil 138380
Tror det blev bra. Känns bra i varje fall.
Jag tycker det blev snyggt och ditt självfall fick komma till rätta. :)

Nu vill du inte fixa så jag ber om ursäkt för tips, men för mig som också har självfall så gör det rätt stor skillnad om jag kammar med gles kam när jag har balsam i och under tiden håret torkar efteråt gör "scrunching".

(Scrunching= fångar upp håret i kupade hand och kramar det upp vilket hjälper självfallet.) Jag använder inga extra produkter.

I vilket fall som så passar det dig bra!
 
Jag tycker det blev snyggt och ditt självfall fick komma till rätta. :)

Nu vill du inte fixa så jag ber om ursäkt för tips, men för mig som också har självfall så gör det rätt stor skillnad om jag kammar med gles kam när jag har balsam i och under tiden håret torkar efteråt gör "scrunching".

(Scrunching= fångar upp håret i kupade hand och kramar det upp vilket hjälper självfallet.) Jag använder inga extra produkter.

I vilket fall som så passar det dig bra!
Ja så brukar jag göra när jag duschat :) eller ta upp det i en "plopp". Har lite specialprodukter för lockigt hår också men brukar glömma att ha i dem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver hjälp! Det är dags att gå till frisören igen känner jag för att färga utväxten och klippa lite. Jag har inte så långt hår...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 752
Äldre Skriver från mobilen, så ursäktar om autocorrect spökar. Har mer och mer på sista året märkt av ett problem när jag rör mig ute...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 277
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 134
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning...
2
Svar
32
· Visningar
16 779
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp