Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Hur är det nu med den. Är en osthyvel en fördel eller kladdar det bara för mycket för att man ska ha nytta av den? Jag vet att makens...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har köpt en Dyson airwrap 🤗 Men vad behöver jag för att göra det bästa av situationen? Jag har väldigt fint, troligen ganska...
Svar
14
· Visningar
818
Senast: MissFideli
·
Tjatter Uppsalagänget och andra intresserade. Funns det något intresse för Uppsalaträff numera? Det var ju evigheter sedan vi sågs. Tänkte jag...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 286
Senast: Kamomilla
·
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 190
Senast: ameo
·
Hemmet Två frågor. 1. Någon som använder bakmaskin för att få hembakat färskt bröd till frukost? Hur fungerar det? Blir det bra bröd i dem...
Svar
17
· Visningar
902
Senast: MissFideli
·
Äldre Blir fanken less. Köpte boken "Bröd från Brunkebergs bageri" och har nu bakat två olika sorters bröd och inget har blivit bra. Det...
Svar
13
· Visningar
2 352
Senast: Efwa
·
Fritid Ni som vandrar, ge era tips på bästa vandringsskor/kängor? Vad skall man tänka på?
Svar
7
· Visningar
553
Senast: Squie
·
Hemmet Har fått tips om att brevetti lampolet har bästa bäddsoffmekanismen. Har förstått den finns i vissa Hovden bla BedInside bäddsoffa 140...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Squie
·
Fordon Tittar på nyheterna nu och nu är det 3 års väntetid för en husbil. Jag har definitivt inte råd med en husbil men drömma kan man ju...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Otherside
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 952
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Mabuse
·
Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 490
Senast: Lobelia
·
Fritid Hej, tips på saker att lägga i en tack-korg med tema höstmys? Mottagaren har även hästar.
Svar
8
· Visningar
784
Senast: Ninnurur
·
Kläder & Bli fin Jag ska gå på 40 års fest, hatar att klä ut mig, är faktiskt inte så förtjust i fester heller. Men jag vill gärna träffa min vän. Vad är...
2
Svar
35
· Visningar
7 194
Senast: Tualma
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 720
Senast: sthu
·
Fritid Nu har VM dragit i gång. Jag är ingen fotbolls nörd men tycker att mästerskap är kul. Här kan vi diskutera allt som har med VM att göra...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
7 656
Senast: Jeffery
·
Trädgård & Växter Oklart om det här borde klassas som "trädgård" eller som "matlagning", men; är det någon som testat att odla svamp med någon form av...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det? Har provat lite olika p medel nu för att bli mensfri och ingenting fungerar. Nu senast fick jag p...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: golit
·
Mat Varit lite virrig o huvudet det sista på grund av smärtor och smärtstillande så tinade mina fiskblock med hälleflundra igår. Såg sen att...
Svar
5
· Visningar
450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp