Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: miumiu
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 773
Senast: Enya
·
Kultur Hjälp mig planera en resa för att se Pompeji i oktober. Vilken flygplats åker vi lämpligast till? Vilken stad rekommenderas som...
Svar
14
· Visningar
896
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 222
Senast: Bison
·
Samhälle Alltså vad har vi egentligen begreppet "juridiskt kön" till? Det finns väl ingenting juridiskt som idag är knutet till just könet...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
8 944
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Har någon tips på doftfri duschtvål/duschcreme? Inte ”den här doftar milt och gott tycker jag” utan doftfri. Samma med deo vad det...
2
Svar
30
· Visningar
1 828
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 351
Hemmet Behöver plasta in skyltar. Lamineringsplast har jag gott om och har tidigare gjort sånt på jobbet. Nu är jag sjukpensionär och måste...
Svar
13
· Visningar
724
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag har ett (egeninspelat) ljudspår där jag skulle vilja upprepa ett segment flera gånger. Vilken mjukvara, gärna gratis, är enkelt att...
Svar
7
· Visningar
391
Senast: manda
·
Mat Någon som har tips på bra app med olika recept? Vill ha tips om enkla rätter och där man kan göra veckomenyer och inköpslistor...
Svar
9
· Visningar
698
Senast: skogaliten
·
Hemmet Det finns för inredning, odling och trädgård men ingen aktuell för oss som lever balkonglivet 🎉 Vad har ni för planer för sommaren...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
11 831
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag fick svar på mina ferritinprov igår. Järndepåvärde 27 och järn 13. Dåligt alltså, men orsak är känd. Vad är skillnaden mellan...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 332
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 727
Senast: Mois
·
Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 922
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 820
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Bison
·
Svar
2 004
· Visningar
120 909
Senast: pepp
·
Kläder & Bli fin Behöver nya skor till vintern men vet inte vad jag ska ha. Är väldigt frusen så behöver skor som verkligen håller värmen samtidigt som...
2
Svar
26
· Visningar
1 337
Senast: Springer
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
892
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp