Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag kan inte sluta fnissa... Öppnade nyss ett paket kex bara för att upptäcka att någon redan verkar ha tagit en tugga. Kexen säljs...
2
Svar
32
· Visningar
2 650
Senast: Ninnurur
·
Fritid Min syster ska springa midnattsloppet imorgon. Vet någon vilket är det bästa stället att stå och vilka tider man ska hålla sig till...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Hej! Jag har varit i kontakt med vården och då jag är lite för ung enligt dem för klimakteriet, 45 om 6 mån, så ska jag prova något...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 031
Senast: daymint
·
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 081
Senast: MJLee
·
Mat hej jag undrar om toast eller våffla är nyttigast? 🦋
Svar
13
· Visningar
1 172
Tjatter Jag hoppas någon kan hjälpa mig. Letar efter en äldre techno-låt. Från 90- eller 00-talet. Det jag kommer ihåg är "back, back, forth...
Svar
10
· Visningar
555
Senast: netia
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet hur man kan göra rent och snygga till en gård med plattor som blivit vildvuxen? Har fått tips om högtryckstvätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 635
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 629
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Noterade att mina nytvättade vita strumpor inte var helt vita längre. Någon som har idéer vad som hänt, och om jag kan få dem vita igen.
Svar
7
· Visningar
652
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Vilka här tror eller vet att ni är högkänsliga? Vad är det jobbigaste med det? Finns det fördelar tycker ni? Jag är det definitivt...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
11 312
Senast: Badger
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Murphy
·
Samhälle Hur har ni det i stugorna? Verkar som att den första svängen drabbade främst östra Sverige, här i Stockholmsområdet har det regnat 50 mm...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
19 386
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 507
Senast: MCP
·
Hemmet Vad är det för kryp och hur blir jag av med dom? :yuck: Storlek typ 4-5 millimeter.
Svar
3
· Visningar
580
Senast: _Elly_
·
Hemmet Är det någon som vet vad detta ting är, och vad den ska användas till? Det ser ut som en kaffemugg men har en "pinne" inuti.
Svar
8
· Visningar
569
Senast: Emiro
·
Mat Jag har odlat gurka. Massor med gurka. Nu tänkte jag göra inläggning, men jag funderar på det här med att skiva gurkan tunt. Jag är...
2
Svar
20
· Visningar
1 271
Senast: sthu
·
Kultur Lyssnar ju sedan ett bra tag tillbaka nästan enbart på P1 när jag kör bil, och det har aldrig varit några problem. Men, de senaste cirka...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Eventuella linsbärande bukefalister - hjälp mig! Jag har månadslinser och ska sova borta i natt. Jag inser nu att jag har missat att...
2
Svar
24
· Visningar
2 914
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 993
Senast: manda
·
Mat Är det nån som har lyckats med att öppna förpackningen upp och ner🤔. Det står " tryck här" på var sin sida och sen ska man tydligen...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp