Jag ska se honom imorgon. Längtar!!!Hurra! I kväll är det spelningsdags igen och nu i Helsingborg! Jag är redan helt uppe i varv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska se honom imorgon. Längtar!!!Hurra! I kväll är det spelningsdags igen och nu i Helsingborg! Jag är redan helt uppe i varv.
Jag har biljett till Orionteatern i Stockholm. Ser fram mot det. Vi såg honom i Köpenhamn för att se honom i en mindre lokal, men tågresan dit hade gett mig så ont i ryggen att jag hade svårt att ta till mig allt.
Kuriosa, jag var på spelningen med Imperiet på Orionteatern i februari-85 som filmades, och då och då dyker mitt 17-åriga jag upp bland publikbilderna.
Den var jag också på! Det är så han ska ses, inte på arenor. 2014 spelade han i Berlin på ett litet ställe och jag var där och stod längst fram. Bättre blir det nog inte.Jag har också biljett till Orionteatern, är så pepp! Har mest sett honom på större ställen, men lyckades få se honom på Debaser Strand för några år sedan. Det var trångt och svettigt, men helt fantastiskt!
Ja, det är helt klart så han ska ses!Den var jag också på! Det är så han ska ses, inte på arenor. 2014 spelade han i Berlin på ett litet ställe och jag var där och stod längst fram. Bättre blir det nog inte.
Jag har också biljett till lördagenTjo! Snart blir det dokumentärfilm med Thåström o co.
Nästa veckoslut är intecknat för Ebba the movie på fredag - och sedan nya filmen om Imperiet på lördag. Äntligen!