Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin!!Visa bifogad fil 135579
Inte ett djur, men en snögubbe om det kan vara godkänt
Hade gärna haft massor jag också, men ekonomin tillåter det inte så jag får vara nöjd med denna
Finns minihästar i rött att beställa/köpa på k-rauta iaf .Bor i Dalsland, så tyvärr en bit bort. Men tack för omtanken.
Fina! Hade du bott i här hade det kanske funnits mer urval?De här två står givakt utanför vår (mark)lägenhet från början av december till början av januari varje år och brukar uppskattas av framförallt förbipasserande barn Planen är att utöka samlingen så småningom, men hittills har vi inte hittat något som känns riktigt rätt.
Så fin!Var ju tvungen ta fram den ändå, @Cattis_E den är större än en katt Visa bifogad fil 135593
Vill ha! Ska se hur och hur snabbt jag kan lösa logistiken bara .Men mindre än en Whippet Visa bifogad fil 135594
Släkt med vem?!Visa bifogad fil 135608Det här är Björne. För tillfället släkt. Mamma köpte han på GeKås för många år sen. Hon hade köpt en till sig själv och jag ville ha en likadan när jag såg den. Mammas björn finns kvar hemma hos pappa fortfarande. Fast den kallas för grisen istället. Pappa envisas med att det är en gris för den ser ut som det.
Icke Tänd tror jagSläkt med vem?!