Alltså vilken storfilm det kunde bliSant, men vissa var väl lite värre än andra.
Ovan nämnda Cecilia är en av mina favoriter, särskilt när hon födde en dotter flera år efter att hon blivit änka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vilken storfilm det kunde bliSant, men vissa var väl lite värre än andra.
Ovan nämnda Cecilia är en av mina favoriter, särskilt när hon födde en dotter flera år efter att hon blivit änka!
Har funnits som scenföreställning! Riktigt braAlltså vilken storfilm det kunde bli
Cecilia var nog inte tråkig i alla fall
Vadstena bullret och sjöröveri Sveriges första partyprinsessa
Min favvo har alltid varit Karl IX, älskar frillan med de korslagda flätorna över skulten!Sant, men vissa var väl lite värre än andra.
Jag gillar Karl XI vet inte ens riktigt varförMin favvo har alltid varit Karl IX, älskar frillan med de korslagda flätorna över skulten!
Den har inte premiär förrän på fredagNågon som har sett Stockholm Bloodbath?
Den verkar ju lite småkul faktiskt
Aha det var en recension av den i SVTs morgonstudio men jag missade att den inte haft premiär änDen har inte premiär förrän på fredag
Jag och sambon tänkte gå och se den men när jag läste igår att den skulle vara delvis komedi så konstaterade vi att vi inväntar att den kommer på nån streamingtjänst Vill se Upproret också så det blir nog den istället!