Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Har någon här skickat in ett bidrag till Agrias rimtävling? Vad kom ni på för rim? Jag har skickat in det bästa jag kom på men kommer...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Som en person som alskar utvarderingar och planeringar forsoker jag alltid hitta lite tid i mellandagarna for att fundera over det... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 407
Senast: BernT
·
IT & mobiler Åh! Du har fått ordning på ditt S igen! Jag kommer zakna dina z :p 5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 551
Senast: dobbis
·
Mat Jag har noll fantasi när det gäller sallad. Vi ska träffas ett gäng imorgon och äta nyårsmiddag tillsammans med barnen. Och jag tycker...
Svar
9
· Visningar
839
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 309
Fritid Nu är det dags för ytterligare ett favoritprogram. Stjärnorna på slottet drar i gång! Precis som i Så mycket bättre så vet man lite...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: Lilla
·
Hemmet Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: gammalek
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Mycket viktig att veta detta känner jag 😁 De smakar olika! Min favorit är orange, de smakar apelsin 🍊 Vilken är din favorit och... 2
Svar
27
· Visningar
2 082
Senast: Mineur
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några... 68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 970
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vad gör man då hur orkar man? Kan inte berätta vad som har hänt i detalj då det involverar en person som inte är aktiv här och jag inte... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
32 395
Kropp & Själ Om man bara vill ha EN av dessa hemma och man vill ha skonsamt för höfter men maximal träning för kondition. Vilken skall man välja då...
Svar
12
· Visningar
894
Senast: enough
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och... 2
Svar
23
· Visningar
1 499
Senast: Modest
·
Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 954
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
727
Kropp & Själ Har köpt en supersnygg t-shirt! Har nästan aldrig t-shirt på mig - det brukar bli linne eller tjocktröja - men den här blev jag så... 87 88 89
Svar
1 760
· Visningar
221 923
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Har en arbetsintervju på torsdag för en tjänst som kriminalvårdare. Någon som jobbar som det och kan berätta lite om det? Hur brukar ett...
Svar
13
· Visningar
1 495
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 786
Senast: Fruentimber
·
Kultur Jag gillar visor. Det är nog min favoritgenre vad gäller musik. Av flera anledningar, men kanske främst att det ofta är en riktig... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 374
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka