Jag träffade en snubbe från happy pancake i en park en gång. Det första som hände var att han noterade mina tennisskor. Han hade också tennisskor och blev helt uppslukad av att vi hade tennisskor båda två. Hade jag inte vetat sen innan att han hade Asperger precis som jag så hade jag trott redan här att han hade någon form av utvecklingsstörning. Ja, det här blir relevant
Vi gick iaf till en bänk och slog oss ner. Pratade lite och jag märkte snabbt att den här snubben inte var lågmäld. Vi hade pratat lite löst om bdsm innan och, ehm... Det var ett konstant högljutt och fascinerat frågande bestående av "så om jag säger x så gör du det?!" till vilket jag gång på gång förklarade att nej, så simpelt är det inte.
Sen fick jag bara sådär veta att han inte ville slicka och att han hade ett stort ollon. Jag var mest bara totalt jävla förvirrad över hela situationen för han verkade ändå rätt normalt funtad i skrift liksom. Nånstans där blev jag tafsad på brösten också men jag bara frös, hela situationen var så jävla konstig.
Sen ville han ha en avsugning. Jag min dumma jävel som visste att jag hade att göra med en aspergare och att det är rätt jäkla mycket grövre än jag räknat med, vad gjorde jag? Jo men såklart, jag drog en vit lögn. "Nån kan se oss" sa jag. Det här var alltså i en park mitt på ljusa dagen.
Hans svar? "Det gör inget, jag tänder på det". Man kunde riktigt se glödlampan saaakta tändas när jag sa att jag inte tänder på det. Så han pekade på en buske och konstaterade att där borta, där syns inte jag. Jag sa emot och sen var den igång, buskjakten. Han gick och letade buskage, jag gick efter och sa att jag inte ville suga av honom. Han tog ingen notis om mig och hade inte märkt av om jag gått hem ens, vilket jag såhär i efterhand borde ha gjort. Till slut gick det in iaf och då fick jag bara ett glatt "ja alla kan ju inte gilla alla" till svar och så gick vi till cyklarna och cyklade åt varsitt håll för att aldrig ses igen