Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer inte! Tex Fitbit funkar alldeles utmärkt vad gäller "hälsa".Jag har en iPhone och har också tänkt köpa en smartklocka. Jag vill kunna mäta olika hälsoparametrar så som syresättning och blodtryck och kanske ekg. När jag var in på Elgiganten sa säljaren att jag då bara kan ha Apple watch, för att Apple har någon ”spärr” så att det bara går att läsa ut sånt via en annan Apple-enhet. Vet ni om det stämmer?
Jag har iphone och en garminklocka. Funkar fint.Jag har en iPhone och har också tänkt köpa en smartklocka. Jag vill kunna mäta olika hälsoparametrar så som syresättning och blodtryck och kanske ekg. När jag var in på Elgiganten sa säljaren att jag då bara kan ha Apple watch, för att Apple har någon ”spärr” så att det bara går att läsa ut sånt via en annan Apple-enhet. Vet ni om det stämmer?
Har en Garmin Vivoactive som snart fyller 5 år och bara tickar på! ()
Tycker den mäter puls bra i vardagssituationer, men lite sämre när jag tränar så så kompletterar jag med pulsband, men detta kan ju ha förbättrats på senare års modeller!
Har Garmin Vivoactive 4s och Iphone. Väldigt nöjd med klockan i den prisklassen
Ingen handledsmätning mäter bra vid träning. Sen kan man absolut få en ungefärlig mätning som är tillräckligt bra för att få en uppfattning men ska man tex träna efter puls så behövs pulsband
Min stämmer bra på handledspulsen, har kört spinning activio med pulsband och jämfört med klockan, dom har legat i princip på samma siffra!
I princip ja
Skiljer 1-2 slag
Jag har en Galaxy Watch 6 classic. Är väldigt nöjd med min, fungerar felfritt. Den har dock inte superlång batteritid men det kvittar för mig iom att jag sällan sover med min på ändå och den laddar snabbt.Väcker liv i den här tråden. Blev ingen klocka i present. Däremot tänkte jag belöna mig halvvägs i min runstreak, om jag kommer dit. Alltså om jag lyckas med femtio dagar med minst 1,61 km löpning varje dag. Idag var dag 43.
Sååå, Galaxy watch 6? Någon som har den? Lurar på att byta ut telefonen och få klockan på köpet nämligen. Inte för att jag egentligen tänkt byta telefon förrän typ nästa år men jaa...
Sååå, Galaxy watch 6? Någon som har den? Lurar på att byta ut telefonen och få klockan på köpet nämligen. Inte för att jag egentligen tänkt byta telefon förrän typ nästa år men jaa...