Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 827
Senast: Nixehen
·
Hemmet Så nu vill jag veta era bästa tips. Det är ett buriksgolv det handlar om. Det är över 10 års ingrott smuts runt kanterna där hyllorna...
Svar
3
· Visningar
401
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Jag vill veta om erfarenheter med en hemma maskin? Funderar på att köpa en sån här...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har...
Svar
13
· Visningar
760
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 591
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vi ska köpa ett badkar, men jag är väldigt osäker på vilken typ vi ska ha. Badrummet ska gå i relativt gammaldags stil och vi ska även...
Svar
4
· Visningar
491
Fritid På lördag behöver jag smala band - typ sådana som skogsbolagen märker ut hyggen med. Ca en tum breda och i klara färger. Gärna i...
Svar
4
· Visningar
648
Senast: tanten
·
Kultur Här kan vi diskutera och ge varandra tips på grafiska romaner och serier! För mig som har haft svårt att nöjesläsa böcker de senaste...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 470
Senast: Mkb
·
Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
600
Kultur I en del filmer så händer ett psykologiskt fenomen som jag undrar vad det heter... Ofta så är det när personen är påverkad av något, en...
Svar
0
· Visningar
414
Mat En krögare i en stad ofta en pizzeria får göra och sälja mat från flera olika koncept. Allt görs i samma kök och den artikeln jag läste...
2
Svar
36
· Visningar
2 738
Senast: pajaztar
·
IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 805
Senast: Cattis_E
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 936
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någonting i ert liv som ni fortfarande saknar och sörjer över så det hugger i hjärta och själ? Något man inte kan tänka på...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 293
Senast: raggsock
·
Skola & Jobb Jag menar, är det ens rimligt att hålla på med sånt. Allt jobb blir väl bättre med bra fika? Minns från tiden som företagsekonomistudent...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 107
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Jag fick just det här meddelandet Vad sjutton är detta och vad är det för scam? Jag har inte öppnat meddelandet och kommer inte heller...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt...
Svar
7
· Visningar
615
Juridik & Ekonomi Jag behöver skicka ett paket som är 140 cm långt, men alla jag kollat hos (dhl/schenker/PostNord) har 120 cm som längdgräns på paketet...
Svar
4
· Visningar
595
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Förr vintern så var det inte mycket jag fundera på då vi hade bundet avtal. Fast det avtalet har gått ut nu och jag vet inte hur man ska...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 575
Senast: Magnum
·
  • Låst
Tjatter Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
76 888
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp