Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
1 192
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Läste i Sydsvenskan om att en 14-åring dömts att betala ett skadestånd på 1,3 miljoner. Hur funkar det rent praktiskt? Hur betalas... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 419
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
600
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 258
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Jag har väldigt svårt för att läsa på skärm, min hjärna uppskattar inte kontraster alls. Jag funderar därför på att köpa en läsplatta... 2
Svar
37
· Visningar
2 601
Senast: Silver Girl
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 188
Tjatter Vilket/vilka har ni varit på? Vilken ålder vände det sig till? Vad kunde man göra? Vad hade de för rutschkanor? Vågmaskin? Fors...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Bexzor
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 008
Senast: MJLee
·
Fordon En länkarm har gått sönder på min bil. Den besiktigades för 3½ månad sedan och blev godkänd då. Borde inte detta ha synts på... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 197
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Satte i halsen för en liten stund sedan och undrar vad man kan göra åt det? Jag har hostat och harklat mig halvt fördärvad, försökt...
Svar
11
· Visningar
31 357
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
621
Senast: gulan
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
950
Senast: Squie
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: Magnum
·
Samhälle Precis samma hos oss, också familj på fyra. Mängden avfall vi producerar i form av förpackningar från vanlig mat är sjuk. Vi slänger... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 292
Senast: Krålus
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 998
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 240
Skola & Jobb Allvetande Buke, vilka siter/appar är de bästa att köpa begagnad kurslitteratur på?
Svar
6
· Visningar
382
Senast: Praefatio
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 189
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Vad har ni för stegar i trädgården dvs när ni beskär och dyl. Jag funderar på att lyxa till det och skaffa en steget skapad för...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka